11cm featuring: Miksi av-mammalle ei kelpaa raiskattu mies, eikä etenkään työkyvytön rampa?
Viittaan uutisiin joita on puitu.
Puidaan nyt näiden uhrien lähitulevaisuutta.
Ongelmia elämässä ja kuinka vaikea on löytää kumppania.
Tiedän miten mielellään te haukkuisitte tekijöitä.
Kuinka moni teistä huolisi ramman tai traumatisoituneen raiskatun miehen?
Kommentit (12)
empaattinen ja hoitovietin, -vimman, -vamman vallassa?
Tero
Tosin riippuu vähän siitä mikä on rampa. Jos on neliraajahalvaantunut, niin kyllähän se hankaloittaisi sen verran, että en voisi suhdetta ajatella. Mutta tuskin miehet on tässä suhteessa sen parempia.
Tai siis kaikkihan riippuu loppujen lopuksi seksistä. Vaikka nainen olisi neliraajahalvaantunut, hänen kanssaan voisi silti periaatteessa harrastaa seksiä, joka voisi jotain miestä hyvinkin tyydyttää. Mutta entäs naisella jos penis ei nousis ollekaan? Pelkästään suuseksi?
Niin kun miesten pitää aina huolia ja ymmärtää raiskattu ja/tai tautinen nainen tuosta vaan ja monessa liemessä keitetty Marmariksen ja muiden rantojen rantapatja ja mieshuorissa kävijä. Hyvä aihe!!
Olen nainen tahdon hyvän kumppanin. En harrasta säpiä. Miksi minun pitäisi kärsiä pitkä elämä ramman kanssa pienellä sairaseläkkeellä. Miehen pitää tienata ainakin kolmesti enemmän, kuin minun. Pituuttakin on löydyttävä enemmän kuin 11cm. Mieluummin + 190cm. Raiskattu mies huolestuttaa erityisesti mt-ongelmien myötä. Tahdon tasapainoisen miehen itselleni. Etenkin kauhistuttaa ajatus siitä että hän on ollut miesten kanssa sillai. Homoista ja bi-henkisistä ajattelen samoin. Tahdon heteron.
Onneksi minulla on hyvä mies, eikä meille käy mitään pahaa.
Olen nainen tahdon hyvän kumppanin. En harrasta säpiä. Miksi minun pitäisi kärsiä pitkä elämä ramman kanssa pienellä sairaseläkkeellä. Miehen pitää tienata ainakin kolmesti enemmän, kuin minun. Pituuttakin on löydyttävä enemmän kuin 11cm. Mieluummin + 190cm. Raiskattu mies huolestuttaa erityisesti mt-ongelmien myötä. Tahdon tasapainoisen miehen itselleni. Etenkin kauhistuttaa ajatus siitä että hän on ollut miesten kanssa sillai. Homoista ja bi-henkisistä ajattelen samoin. Tahdon heteron.
Onneksi minulla on hyvä mies, eikä meille käy mitään pahaa.
niin vammainen, että hänellä olisi lapsia jonkun muun naisen kanssa?
Tero
Onko tää Tero sama mies, kuin ketjun alottaja?
Tero
Kauhealta tuntuu myös vastata. Tämä kysymys saa monet naiset tuntemaan itsensä hirviöiksi.
Mikäli mies olisi halvaantunut niin hakisin seksini muualta. Ja ei minusta olisi miehelleni hoitajaksi. Luultavasti ero tulisi ja hänet lähetettäisiin hoitokotiin.
Mikäli raiskattu mies olisi terve mieleltään ja kävisi töissä niin ilmanmuuta huolisin sellaisen.
Raiskattu mies tai rampa mies ei vaan kuulosta täydelliseltä.
vammaisuutta minään plussana, eli siinä mielessä jos voi valita, rakastuuko terveeseen, vai vammaiseen, niin varmasti jokainen mieluummin rakastuisi terveeseen. Jos rehellisiä ollaan.
Tosiasiassa sitä kuitenkin rakastuu ihmiseen, ja siinä vaiheessa, kun on jo toiseen rakastunut, niin ei se sitten enää niin isolta jutulta tunnu.
No siis vamainen ei kelpaa tietenkään mieheksi, mutta Euroviisuihin kyllä.
Siellä se on turvallista.
mun mies on vammainen, mutta mun mielestä se ei pätkääkään kuulu sulle.