Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOSMETOLOOKI VASTAA HETKEN =)

Vierailija
08.02.2011 |

kysy ihonhoidosta!vastailen hetken=)vauva nukkuuuuuuu...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en,finni puhkaistaan neulalla ja varovainen tyhjennys=)

Vierailija
2/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en,finni puhkaistaan neulalla ja varovainen tyhjennys=)

Tuota.. oikeestiko meinaat että meenn läpi kosmetologin kirjoituksena? Finniä ei todellakaan puhkaista neulalla. Eikä muullakaan. Se on ihoinfekto. Mustapään voi tyhjäntää / puristaa. Märkivää finnä ei saa puristella tai varsinkaan neulalla puhkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kokonaan eroon kainalo+ alapäänkarvoista. Onko se mahdollista kauneushoitolassa laser- tai joku muu systeemi? Olen nyt raskaana ja tiedän että silloin ei tehdä, mutta synnytyksen jälkeen? Kiitos!

Vierailija
4/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaantui kasvoihin. Mitä ne ovat ja miten ne saa pois? Ovat rivissä ja osittain rykelmän muodossa. Halkaisijaltaan noin alle 1 mm.

Vierailija
5/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustapäitä on melkein kaikilla koska ns.normaali-ihoa ei löydy suomessa paljoakaan.pese kasvot aamuin illoin,aamupesuksi ei riitä pelkkä vesi,koska yön aikana iho tuottaa kuonaa ja talia.oma suosikkini on ph cosmeticin emässuola jota olen myynyt vuosia.15 v urani aikana se on huikein ja halvin tuote!!se nostaa mustapäät pinnalle,pehmittää normalisoi ja silminnähden pienentää ihohuokoset.säännöllinen ihonpuhdistus ja timanttihionta toimii koyihoidon tukena!!käy vain hyvällä ja huolellisella kosmetologilla!e-pillerit saattavat toisilla rasvoittaa hetkeksi ihon.odota hetki,kohta helpottaa!usein iho paranee entisestää!

Vierailija
6/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa ammattinsa noin väärin?

Vierailija
7/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolellinen pesu aamuin illoin=) suosittelen tätä suolaa!helppo ja tehokas!otsahiukset pois ainakin kun on kotona!meikiksi mineraalimeikkejä esim loreal.eivät tuki,mutta peittävät hyvin..ja säännöllinen ihonpuhdistus kosmetologilla!kevyt kosteusvoide.näillä pärjää

Vierailija
8/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei...kotihoito on tärkeä mutta ethän nyypi itse,jää kurjia jälkiä...naamio supistaa huokosia!

Vierailija
9/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kosmetologi kirjoittaa ammattinsa noin väärin?

Ai, että tää oiskin huijaus... :( Mä kelasin, että tyylisyistä kirjoitti kosmetolooki!

Vierailija
10/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa näin näkemättä.mikä on ihotyyppisi?jos esim.rasvoittuva mutta pinta kuiva niin valitse VESIMÄINEN KOSTEUSSEERUMI YM.EHKÄ VOITEET OLLEET LIIAN ÖLJYISIÄ?ONNEA ETTÄ SULLA HYVÄ IHO!HUOLEHDI IHON KOSTEUDEN SAANNISTA

Vierailija
11/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MUILLE EPÄASIALLISILLE KOMMENTEILLE:HUUDAN KUN TYKKÄÄN,MUTTA NYT VAUVA RÄPELTÄÄ TÄSSÄ JAYRITÄN VASTATA ASIALLISIIN KYSSÄREIHIN

Vierailija
12/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetolooki...

Vierailija
13/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja finnejä ilmestynyt otsaan? Voitko suositella jotain tuotteita?

Vierailija
14/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMETYS JA RASKAUS RASVOITTAVAT IHOA.TOISET TAAS IHAN PÄINVASTOIN ELI VAUVA vie kaikki mehut...=)itse koin seur tuotteet pelastuksksi ph cosmeticin emässuola(vei rasvan ja hien,pese sillä myös vartalo)raikasti,kiva kosteusvoide,yövalvomisen jälkeen naamio ja tehotipat...jos taas ihosi kuivuu,muista myös sisäiseti esim.helokkiöljy,omega 3 ja6.vartalon kiinteytykseen dr.MURADIN VARTALOVOIDE!VAU!

Vierailija
15/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIELÄ OTA VÄLILLÄ TIMANTTIHIONTA +KASVOHOITO!JA KESTOVÄRIT!NÄIN NÄYTTÄÄ PAREMMALTA!=)

Vierailija
16/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ph cosmeticin emässuolaa?

Vierailija
17/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUOMUKUORINNOISTA EN OSAA NYT SUOSITELLA MITÄÄN,KOSKA MULLA EI OLE NIISTÄ KOK...hmm..kokeilepa tuota phcosmeticin suolaa.emäksisyys liuottaa solukkoa ja tiedän että moni asiakkaani ei käytä muita lisäkuorintoja kyseisen tuotteen kanssa!mutta tuotteita löytyy pilvin pimein...tuli mieleen brittiläinen LASH??GOOGLETA!

Vierailija
18/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!NYKYTEKNIIKALLA PÄÄSET EROON KARVOISTA,ESIM.VALOIMPULSSILAITE!VERTAILE HINTOJA JA KYSELE KOKEMUKSIA!

Vierailija
19/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS MIETIN KUN EN NÄE...MUTTA kuulostaa miliumeilta eli luufinneiltä.ovat valkosia kovia möttejä ja usein esim.silmien ympärillä!sisältävät keratiinia ja talia mm.ethän ota niitä itse.ne poistetaan kasvohoidossa terumo-neulalla hygienisesti.omahoidosta voi jäädä ikävä jälki!

Vierailija
20/54 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiot opetella kirjoittamaan ammattinimikkeesi oikein? Osaatko lausua G:n?