Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät peseydy päivittäin kyllä haisevat

Vierailija
08.02.2011 |

Valitettavasti siitä ei vaan oikeen kehtaa heille itselleen sanoa. Ei välttämättä suoraan hieltä, mutta sellaiselta likaiselta muuten. Hiuksista näkee heti jos on likaiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa kerran päivässä, en todellakaan pesisi hiuksia joka kerta. Joka toinen päivä riittää. Ei ainakaan pitkiä hiuksia kuulu pestä päivittäin.

Vierailija
2/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan sen riskin että sinusta haisen. Kun annan ihoni kuoriutua pois. T: Atoopikko jos käy suihkussa joka toinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset käy kerran viikossa suihkussa, itse kolmesti (atooppisia ihoja) ja on enemmän kuin muutaman kerran kehuttu että nimenomaan mun lapset on AINA puhtaita ja siistejä (esim päivökodista, jossa todellakaan kaikki ei ole). Kainalopesut tehdään päivittäin, samoin hikiset jalat huuhtaistaan ja käsiä tietysti pestään, alapesut aina sekä aamu-ja iltapesut (kasvot, hampaat), mikäpä meissä haisisi... mulla ei ainakaan koko iho eritä jotain kamalaa löyhkää, ehkä ap:n piireissä sellaista on?

Hiuksista varsinkaan ei pesemättömyyttä huomaa, elleivät ne ole tottuneet saamaan päivittäistä silikoniannosta..

Vierailija
4/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen hius-ja iholaatuja on erilaisia. Sellainen haisis varmasti joka päiväisen pesun jälkeen jolla on peruskuivaiho. Siitähän se iho riemastuu ja alkaa märkimään.

Kyllä kai hygieniasta voi huolehtia muutenkin kuin käymällä jokapäivä suihkussa. Kasvot ja kainalot voi pestä ihan tavallisen hanan alla samoin alapään pideellä. Ja kun hiukset laittaa lakalla tms. niin harvoin edes huomaa ettei olisi pesty edellisenä päivänä.

Otapa nytt ap ne mustavalkoiset lasit silmiltä ja ala käyttämään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi