tilisiirto op:sta nordeaan
eilen illalla tehty klo 16.10 ja ei vielä näy mun nordean tilillä. kestääkö huomiseen?
Kommentit (11)
se niin mene, että jos neljän jälkeen tekee siirron, niin ei välttämättä näy seuraavana päivänä. korjatkaa jos olen väärässä
menee. jos olis siirretty vaikka tuossa kolmen aikaan niin voisi jo näkyä
voi kestää jopa 3 pankkipäivää. Siis maksimissaan. Ja tosiaan jos siirto tehdään illalla niin sitä ei lasketa. Viimeistään rahat ovat siis tilillä to-iltana. Yleensä kestää vähän vähemmänkin, mutta kannattaa aina tuollaiseen varautua. Ja viinkonloput voi aina pidentää aikaa
olla juuri sillä rajalla tuo 16.10 että menee huomiseen kun rahat näkyy. joskus muistaakseni itse tehnyt siirron ennen puolta neljää ja näkynyt seuraavana päivänä
Mikä kieltää niiden rahojen hilloamisen pankkien välillä. Pitäisi näkyä seuraavana pankkipäivänä. Tässä on vielä tätä päivää jäljellä.
menee siinä ja siinä kylläkin. Yleensä jos on siirretty ns. virka-aikana niinpitäisi jo näkyä, mutta toi 16.10 menee just niin, että huomenna näkyy. mutta huomenna pitäisi sit näkyä jo heti aamusta
kyllä jos järjellä ajattelee, niin eihän siirto vielä mitenkään voi näkyä jos tuohon aikaan tehty
sama juttu. itse siirsin veljelleni op:sta nordeaan eilen klo 15.22 eikä kuulemma vielä näy. eikö tämä ole virka-aikaa???
näkyy tuokin. t:op:ssa töissä oleva
huomiseen