Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taaperon ruoka?

Vierailija
07.02.2011 |

Meillä taapero tykkää todella paljon juureksista ja vihanneksista höyrytettunä. Etenkin porkkana parsakaali kukkakaali ja maissi ovat suosikkeja.

Tarjoilenkin lapselle tälläistä ruokaa useamman kerran viikossa. Joskus lisään sekaan lihan paloja tai kanaa mutta ne jäävät useinmiten syömättä.

Ruuan kanssa on maito ja leipää.

Kuitenkin mua vaiva kovasti se että en koe että tuollainen on kunnon ruokaa ja että en ruoki lastani kunnolla. Onko tämä totta vai tuntuuko minusta vaan siltä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saa protskua kuitenkin maidosta ja leivästä niin ehkä se riittää. Syökö juustoa, raejuustoa, rahkaa, jugurttia tms? Anna välillä papuja tai linssejäkin.

Vierailija
2/2 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisiä aineksia ja jos lapsesi tykkää niin ei kannata ottaa suurta stressiä siitä että pitäisi olla tietyn "näköistä" ruokaa :)

Tietenkin voit aina välillä lisätä joukkoon jotain uusia aineksia, mutta lapsi syö ne sitten kun itse haluaa. Itse sain oman lapsen vihdoin syömään myös raakoja vihanneksia kun itse herkuttelin antaumuksella porkkanaa rouskutellen pari päivää.... yhtäkkiä alkoikin kummasti kiinnostaa mitä noin hyvää äiti oikein syö!

Kannattaa vaan kokeilla erilaisia juttuja säännöllisesti, niin kyllä ne joskus uppoavat. Meillä alussa toimi se, että sekotin uusia ainesosia tomaattipohjaiseen kastikkeeseen, koska lapsi tykkäsi tomaatin makeudesta ja söi sitten sieltä vihdoin jauhelihaakin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi