Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvolatädin ensimmäinen käynti

Vierailija
07.02.2011 |

kuuluuko sille tarjota jotain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi, jos haluaa - meillä hänellä oli muitakin käyntejä, joten keskityimme vauvaan. Kysyin kyllä etukäteen, haluaako juoda kahvit.

Vierailija
2/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei täti huolinut. Keksejä oli kaapissa, mut en mä sille mitään suurta tarjoilua olis pöytään järjestäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muistaakseni keitin kahvin valmiiksi kun join itsekin ja jotain normi keksejä taisi olla....Ei kyllä ehtinyt juoda, näin ajattelinkin olevan....

Vierailija
4/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut, että onko minun pakko vaan, että onko yleensä ollut tapana. Mutta siis, kiitos vastauksista, näin asian ajattelinkin olevan :)

Vierailija
5/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi varata. Tarjoat, mutta et tyrkytä. Ottaa, jos ehtii/haluaa.

Meillä esikoisen kanssa terkkari istui pidempään ja joi kahvit. Toisen kanssa terkkarin aikataulu oli kiireempi ja meilläkin alkoi esikoisen päiväuniaika. Kolmannen kohdalla terkkari ei edes tullut kotikäynnille, kun juuri silloin oli neuvolassa resurssipulaa.

Vierailija
6/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä käynyt mielessäkään, että olisin tarjonnut jotain. Kun en tarjoa huoltofirman äijillekään, pesukoneen asentajalle. Eikä mullekaan ole koskaan tarjoilua neuvolassa - täähän on ihan samanlainen tapaaminen kuin ne, mutta tapahtuu vaan eri paikassa.

Vierailija
7/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tarjoan kahvia tai nyt ainakin vettä jokaiselle joka meille tulee. Ei ole iso vaiva. Kyllä joku huoltomieskin usein nyt sen mehulasin juo.

Olen luullut, että kaikki näin tekee. Vaan eiväthän kaikki nyt edes tervehdi.

Vierailija
8/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta neuvolatätinä on kiusallista kun pöytä on laitettu koreaksi ja tiukka aikataulu joten ei oikeasti ehtisi juoda kahvia, mutta toisaalta ei ilkeä kieltäytyä kun on vaivaa nähty.

Mutta kysykää ainakin ensin jos meinaatte tarjota. Joskus harvoin on aikaa juoda, mutta nyky resursseilla sitä aikaa ei kamalan useasti ole.

äitiysneuvolan th

Vierailija
9/9 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viekö joku neuvolaan pullaa/keksiä ja kahvia kun vauva syntynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä