Näen hänet jo sylissäni
Mulle sanottiin viime raskauden jälkeen, että oli ihme kun sain vauvan pidettyä sisälläni ja synnytin täysiaikaisena. Kohdunkaula suljettiin silloinkin alussa jollain ompeleella ja mulle sanottiin että älä odota liikoja. Terve poika tuli ja täysiaikainen! (-2 päivää vain)
Olen hyväksynyt sen, kun lääkärini on sanonut, ettei minulla ole enää mahdollisuutta saada lasta. Kohdunkaulani ei kestä blääblää.
Nyt olen unessa nähnyt jo tyttäreni, hänen nimekseen tulee Veera. Hän tulee syliini vielä vaikka joutuisinkin makaamaan 8kk elämästäni. Mutta hän tulee, eikö tulekkin :)?
Kommentit (2)
pety, kun tuleekin toinen poika.
Jos lähdet uuteen yritykseen, niin varaudu henkisesti siihen, että kaikki ei välttämättä mene hyvin. Jos olet valmis kaiken kokemaan, vaikka menettäisit lapsen vielä puolen välin paremmalla puolella, niin ok. Kaikki mitä saat sisälle pidettyä päälle 24 viikon olisi plussaa vauvaa ajatellen.
Unet ovat hei unia. Ehkä olet päivällä kuullut ohimennen nimen Veera, sitten sattumalta nähnyt unta vauvasta - ei se sen kummempaa tarvitse merkata.