Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten todella häiritsevästä ujoudesta/arkuudesta eroon??!

Vierailija
06.02.2011 |

Olen 30+ ja ujoudesta en pääse en sitten millään eroon!! Se vaikeuttaa elämääni ja tekee siitä helvetinmoisen vankilan :( Häpeän itseäni, itseluottamusta ei ole, vaikka todellisuudessa olen kaunis nainen :/ Haluaisin olla aina huomaamaton ja pois toisten silmistä, ja sitten kuitenkin kaipaan seuraa ja ihmisiä :( Vaikka olenkin ihan kaunis ja saan katseita, ajattelen silti että olen ruma ja lihava ym, että toiset pitävät omituisena ym.

Millä tästä eroon lopullisesti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumoja sinulla? Itselläni monenlaista, narsisti-isä jne..

Kaiken lisäksi en saa sanaa suustani ja olen äärettömän tylsä ihminen :( En osaa tutustua kehenkään.

ap

Vierailija
2/5 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiden kavereiden kesken osaan olla oma rento itseni. Vieraammassa seurassa olen ujohko, tylsähkö tarkkailija joka harvoin keksii puhuttavaa tai osaa pitää keskustelua yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden traumoista johtyuen ei itsetunto ole päässyt kehittymään kunnolla ja koen aina olevani maan matonen vaikka järjellä ajateltuna tiedän etten ole. Olen hyvännäköinen nainen mutta itsetunto aivan nollassa. Miehiltä olen aina saanut huomiota mutta se lähinnä tuntuu äärettömän kiusalliselta enkä pidä katseista ollenkaan.

Vierailija
4/5 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta tähän asiaan mitään. Olen jo monta kuukautta syönyt Venlafaxinia ja ei tod auta tähän mitään. Aikoinaan kokeiltu myös muita lääkkeitä.

ap

Vierailija
5/5 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisutaidon kurssille tai jonhonkin kurssille, jossa harjoitellaan esiintymistä. Itse olin sairaalloisen ujo vielä reilu parikymppisenä, kunnes hain esimiespaikkaa työpaikallani. Sain duunin ja minun oli aivan pakko opetella nielemään ujouteni ja esiintymään ihmisille. Se oli kieltämättä todella kova paikka ja edelleen esiintyminen ihmisten edessä jännittää. Mutta pakottamalla itseni tilanteisiin, jotka pelottaa, on auttanut minua voittamaan sairaalloisen ujouteni. Ujo toki olen edelleen, enkä vapaa-ajalla tuo itseäni esille esim. juhlissa tms. Pysyttelen mielummin taka-alalla. Tiedän kuitenkin, että pystyn tahdonvoimallani tuomaan itseni esille ja selviytymään kunnialla, jos joudun käyttämään puheenvuoron jossain uusissa tilanteissa. Se tieto siitä, että pystyn, jos on pakko, auttaa myös arjessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi