Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko Atkinsin dieetti?

Vierailija
06.02.2011 |

Aijon aloittaa huomenna. 5kg pitäis saada pois! Kertokaa kokemuksianne. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin Atkinsilla vuosi sitten viisi kiloa. Siihen se sitten jäikin, jämähti pariksi kuukaudeksi siihen. No, sitten tulin raskaaksi ja lopetin homman. Nälkä ei juuri vaivannut, olo oli ihan hyvä (kun joi tarpeeksi vettä!), mutta kuntosalilla ei oikein jaksanut entiseen malliin. Ajattelin imetyksen loppumisen jälkeen taas palata Atkinsille, kyllä se sen verran hyvältä tuntui - vatsaoireet hävisi, väsymys helpotti... ainoa inhottava oire oli ummetus, ja päänsärky jos ei muistanut juoda vettä. Siitä vaan!

Vierailija
2/2 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sitten kun alkaa taas syömään hiilareita, niin paino nousee nopeasti takaisin. Eli kannattaa sen jälkeen syödä jatkossakin vähemmän hiilareita. Jättää pois sokerit ja vaaleat jauhot.

Itse ainakin olin väsynyt alkuun, mutta sitten kun dieettia jatkoi, niin oli paljon energisempi kuin ennen ja kestävyys kasvoi.

Se kuinka noepasti elimistö menee ketoosiin on yksilöllistä. Alkuun ei kannata syödä pahemmin olenkaan hiilareita, kun on ketoosissa voi vähän lisätä hiilareita, mutta varovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä