Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko teillä kukaan kotona arkisin yli 2h kerrallaan ennen klo21:tä?

Vierailija
06.02.2011 |

Liittyen tuohon pyykinpesuketjuun, jossa ap:n ongelma oli; ettei koskaan ole kotona iltaisin (Taisi mennä niin että klo17:15 oli kotona, sitten söi, lähti harrastuksiin, ulkoilemaaan tai kauppaan ja olis kotona klo19-20, jonka jälkeen suihku oli käytössä kunnes taloyhtiössä alkoi hiljaisuus klo21)

Meillä tuollaisia iltoja ei onneksi ole kuin 1 viikossa, mutta onko nykyään tavallisempaa ettei koskaan olla kotona?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sen verran pienet lapset, että me ollaan kyllä käytännössä koko perhe kotona klo 17 aikaan. Siis lapset eivät vielä harrasta mitään säännöllistä viikolla, päiväkoti riittää. Vanhemmat limittävät työaikaansa, lapset hoidossa 8.20-15.15 ja kotona ollaan noin 15.30.

Vierailija
2/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta kotona viimeistään seitsämältä. Yleensä aikaisemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin olen tuon ajan kotona, hänen harrastusaikansa on n. 2h45min. Minulla menee edestakaisiin matkoihin n 35 minuuttia,joten ehdin parhaillaan olla sen kaksi tuntia kotona.

Jos harkat alkaa aikaisin (ennen viittä) jään töiden jälkeen odottamaan häntä, ja silloin ollaan kotona vasta seitsemän jälkeen.

Harkka- /pelipäiviä on viisi joten parina ollaan kyllä kotonakin:)

Vierailija
4/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tehneet periaatepäätöksen elämän rauhoittamisesta!

Joka arki-ilta koko perhe on kotona klo 19 alkaen. Minä, mies ja kaksi ala-aste-ikäistä lasta.

Vierailija
5/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe kotona klo 18 mennessä, lapset ja toinen vanhempi jo ennen viittä. Mulla ja miehellä on yhtenä iltana harrastus, esikoisella kolmannella, vuorotellaan kuskaamisessa. Mutta itse olen siis 3-4 ilta viikossa kotona viimeistään klo 17 alkaen koko illan.

Vierailija
6/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on alle kouluikäisiä, joten ei vielä ole vaikeaa tuon toteuttaminen. Mutta 4-vuotiaan muskari kestää klo 19 asti, ja mua se harmittaa. Ensinnäkin siksi harmittaa, että se muskarin jälkeinen ilta ei ole mukava, kun pitää tosissaan tsempata, jotta lapset ehtii nukkumaan klo 20 mennessä. Ja oon itsestänikin huomannut, että en haluaisi olla arkena niin myöhään ulkona, mutta tuo johtuu kyllä osittain myös siitä, että se on lapsellekin liian myöhään.

Toisekseen siinä harmittaa se, että meiltä kyllä jää vähitellen tuo harrastus pois ihan vain siksi, että se on liian myöhään.

Vierailija
7/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se päivä jolloin tullaan myöhään kotiin. Tytön balettiharkat loppuu klo 19.30. Muina iltoina ollaan kyllä kotona aikaisemmin. Useimmiten en lähde töiden jälkeen enää mihinkään.

Miestä ei nyt tähän lasketa, kun on vuorotyöläinen.

Vierailija
8/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tulevat koulusta 13-16 aikaan ja joku heistä on kyllä varmasti kotona joka päivä useammankin tunnin. Mieskin saattaa kotiutua jo viiden aikaan ja olla loppuillan kotona.

Omituista olis aina olla menossa tai tulossa (kellon mukaan eläen) arki-iltoina. En haluaisi sellaista elämää perheelleni.

Vierailija
9/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa 6 h.

Vierailija
10/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yli tuon 2h.

Mutta jotkut perheet on aktiivisempia. Me ei :)

Vierailija
11/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tulee koulusta jo klo 13 ja-17 asti lastenhoitaja kotona

isä töissä tuöee kotiin klo 20 tai klo 22 ma-su

Vierailija
12/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä meillä on 4 henkilöä, jotka ei ole poistunut kotoa viime keskiviikon jälkeen. Tosin näistä vain yksi osaa käyttää pesukonetta :)

Vierailija
13/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää viikossa minä teen etätöitä kotoa käsin, 2 päivää viikossa mieheni. Arkipäivistä vain 1 on sellainen ettei kukaan ole kotona n. 8-17 välillä.