kaveri täyttää 30v ja lahjaideat ihan hukassa. Apua
Eli kyseessä henkilö joka ei oikeastaan tarvitse mitään eikä harrasta mitään. Jotain humoristista olisi tarkoitus ostaa. Onko kellään mitään ideaa? Kuukausi olisi aikaa eli netistä ehtii tilata.
Nyt kaikki hauskat ideat pinoon eli mitä itse olet saanut tai antanut. Kiitos. :)
Kommentit (6)
niin kuumailmapallolento on hieno kokemus! Maksaa kuitenkin reippaasti, siksi mielestäni kaverille sellainen lahja että kannattaa kerätä kimppalahjana.
haluaisi ostaa mihinkään kun kyseisellä henkilöllä on kyllä varaa ostaa mitä haluaa. Siksi jotain hauskaa. :)
Minä kasasin mieheni kanssa kaverille selviytymispakkauksen. =) Mukana oli mm. tenoja, vasara, ryppyvoidetta, ja muuta hauskaa mikä sopi hänelle.
Minä kasasin mieheni kanssa kaverille selviytymispakkauksen. =) Mukana oli mm. tenoja, vasara, ryppyvoidetta, ja muuta hauskaa mikä sopi hänelle.
siksi nostan!
Syömäänhän voi kaverin aina viedä tai johonkin hemmotteluhoitoihin.
tykkää. Minä tykkäsin kun sain Kummankaa sarjan dvd:t. Pokka pitää olis kans ihana saada koko tuotanto.
Sain myös lahjakortin kasvohoitoon, se jäi käyttämättä. En tiedä, en vain tykkää että kukaan lärppii mun naamaa. Olis ollut vaikka avoin lahjakortti kauneushoitolaan, niin olis voinut vaikka ostaa jotain tuotteita... Samaten hierontalahjakortti, inhoan ku mua hierotaan! Ei siis kannata ostaa sellaista, jos ei ole varma tykkääkö henkilö hieronnasta.
Lahjakortti mieluumin vaikka vaateliikkeeseen kuin edellämainittuihin.