Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karhea hiuslaatu = huono hiuslaatu??

Vierailija
06.02.2011 |

Olen vasta aikuisiällä tajunnut että minun tukkaani ei vaivaa mikään, se vaan sattuu olemaan karhea. Tähän asti olen kuunnellut haukkuja, saarnoja, suoranaista vittuilua eri kampaajilta kun kukaan ei ole saanut aikaiseksi mitään kivalta näyttävää tukkaani ("sulla on niin huono hius.."). Jo nuorempana kävi kyllä mielessä että miten kiiltävä, normaalisti kasvava, monisävyinen ja tuuhea tukkani voi muka olla "paska"...kysyin kerran syytä tähän kun hermostuin ja kampaaja sanoi "no kun ei väri ees tartu"!!

Totta, ei nykyään tartukaan. Nuorempana tarttui jotenkin mutta lähti nopeasti pesussa, ihan sama oliko kampaajan laittama vaiko kotiväri. En värjännyt usein, 2-4 kertaa vuodessa. En käyttänyt muotoilutuotteita, en edes suoristusrautaa/paplareita. Ja aina vaan sanottiin että olen muka käsitellyt tukkani pilalle!!

Eikö Suomessa ole ammattitaitoisia kampaajia vai mistä on kyse, kun pelkkä hiuslaatu aiheuttaa noin kovasti heille päänvaivaa ja pahaa mieltä??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti :). Mulla tukka menee vieläpä ns. sarjakuvatyyliin ylöspäin kaartuen luonnostaan, on pyörrettä sivulla jne. eikä niihin tehoa edes kuumin mahdollinen suoristusrauta muotoilutuotteiden jälkeen! Pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ;).

t. ap

ps. Joico ei ole tuttu merkki, ostitko sitä kampaajalta vai mistä?

Vierailija
2/6 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sairaudesta tai ruokavaliosta tai huonosta vedestä paikkakunnalla tai auringosta tai mistä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hiuksen kuulu olla karhea, siinä on jotain vikaa jos se on karhea

Entäs jos käsittelemätön hius on karhea? Mitä vikaa siinä silloin on?

Mun parilla ystävällä on hyväkuntoiset, paksut ja karheat hiukset. Heillä vain on sellainen hiuslaatu.

Vierailija
4/6 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yleensä todella paksut ja hyvä kuntoiset, vahvat hiukset. Värin on vaikea "läpäistä" hiuksen, joten tämän vuoksi kevyet värit eivät pysy niissä.

Vahvemmat kestovärit, jotka menevät hiuksen ytimeen pysyvät paremmin.

Ja kuivuminen kestää kauan (ellei käytä kuivainta).

Karheat hiukset on myös niillä, jolla on luonnonkiharat ja heillä on myös kuivempi hiuslaatu.

Vierailija
5/6 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnonkiharat karheat hiukset, eivätkä ne muuksi muutu vaikka niittä liottaisi hoitoaineessa. Todellakin on olemassa kampaajia, jotka eivät ymmärrä tätä, vaan syyttävästi kommentoivat että hiuksia ei hoideta. Noh, onneksi kampaajan saa vapaasti valita.

Vierailija
6/6 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta värit tosiaan saattaa käyttäytyä oudosti tässä päässä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän