Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jättää hoidossa oleva vauva yksin kotiin siksi aikaa,

Vierailija
06.02.2011 |

kun käyn naapurissa sijaitsevasta Makuunista ostamassa irtokarkkeja?

Mulla on siis hoidossa puolivuotias vauva, jonka päiväunien aikana kävisin. Vauvalla ei ole rattaita tms. mukana, enkä jaksais kantaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisit namisi huomenna?

Vierailija
2/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahan nukkuu, ei todellakaan herää sinä aikana, kun nukkuu vähintään tunnin kuitenkin. Ei se vauva huomaa jos olen hetken pois sillä aikaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva voi vaikka tukehtua oksennukseensa kun olet muualla. Mitä vaan voi sattua.

Vauvahan nukkuu, ei todellakaan herää sinä aikana, kun nukkuu vähintään tunnin kuitenkin. Ei se vauva huomaa jos olen hetken pois sillä aikaa.

ap

Vierailija
4/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vauva tukehtua oksennukseensa silloinkin, kun se nukkuu vaunuissa ulkona.

AP:n kysymykseen en ota kantaa.

Vierailija
5/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat kuulla sen ainoan oikean vastauksen. Hän tuskin ilahtuu jos kuulee, että sinulle irtokarkit on tärkeämpiä kuin vastuullasi olevan lapsen turvallisuus.

Vierailija
6/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vauva tukehtua oksennukseensa silloinkin, kun se nukkuu vaunuissa ulkona.

Vierailija
7/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhälytin on keksitty.

mutteivät kaikki sitä käytä.

Vierailija
8/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis Makuuni on naapurissa ja oikeasti otat karkit nopeasti. Maksimissaan lapsi herää ja ehtii hetken itkeä.

Kyllä mä vien roskista, haen postia ja käyn suihkussakin vauvan nukkuessa. usein miehen kanssa saunotaan lasten nukkuessa ja joskus on vauva siellä huutelemassa, kun tullaan saunasta pois. Välissä voidaan kerran käydä ovelta kuuntelemassa, mutta eihän se vauva minuutin tai parin tai edes kolmen itkuun kuole. Jotkuthan unikouluttaa vauvojaan ja vauvaraasu saattaa huutaa tunteja. Siihen minä en pystyisi.

Vauvojahan on ollut tapana nukuttaa vaunuissakin ulkona ja itkuhälyttimet on aika uusi keksintö. Aikaisemmin sitä vaan vauva nukkui ja äiti kuunteli vaan välillä.

Vierailija
9/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa sellaiselle etäisyydelle, jossa en voi olla varma lapsen turvallisuudesta ja jonne en voi tulla nopeasti (alle 10sek) auttamaan, jos jotain sattuu.

Itkuhälytin on keksitty.

mutteivät kaikki sitä käytä.

Vierailija
10/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun olet hoitamassa toisen vauvaa. Entä jos avaimet unohtuu kotiin etkä pääse sisälle takaisin, tai liukastut ulkona ja lyöt pääsi (voihan sitä tietenkin sisälläkin liukastua) tai auto ajaa ylitsesi ....

Vierailija
11/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten? Sunnuntaina oven avaamiseen voi mennä aikaa...

Tai Makuunissa kauhee jono ja kestääkin pidempään.

Kaadut liukkaalla ja lyöt pääsi.

Kyllä mäkin haen postia, vien roskia, käyn suihkussa, miehen kanssa saunitaan jne. Lasten nukkuessa. Ne on kuitenkin mun mielestä eri juttu.

Varsinkin kun kyse on hoidossa olevasta vauvasta niin en jättäisi.

Vierailija
12/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korvataanko muuten? Joka tapauksessa sinut on pyydetty sinne HOITAMAAN VAUVAA, ja mahdollinen korvauskin tulee vauvan hoitamisesta, ei Makuunissa hyppäämisestä. Koita nyt vaan kestää se karkinhimosi.

Eli EI ole ok. Jos otan lapselleni hoitajan, oletan hänen hoitavan ja valvovan lasta, eikä juoksentelevan ympäriinsä.

Vierailija
13/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korvataanko muuten? Joka tapauksessa sinut on pyydetty sinne HOITAMAAN VAUVAA, ja mahdollinen korvauskin tulee vauvan hoitamisesta, ei Makuunissa hyppäämisestä. Koita nyt vaan kestää se karkinhimosi.

Eli EI ole ok. Jos otan lapselleni hoitajan, oletan hänen hoitavan ja valvovan lasta, eikä juoksentelevan ympäriinsä.

ihan ilmaiseksi hoidan. Ja mikä on todennäköisyys sille, että mitään sattuisi? Olematon.

ap

Vierailija
14/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korvataanko muuten? Joka tapauksessa sinut on pyydetty sinne HOITAMAAN VAUVAA, ja mahdollinen korvauskin tulee vauvan hoitamisesta, ei Makuunissa hyppäämisestä. Koita nyt vaan kestää se karkinhimosi. Eli EI ole ok. Jos otan lapselleni hoitajan, oletan hänen hoitavan ja valvovan lasta, eikä juoksentelevan ympäriinsä.

Vierailija
15/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hiton hoitaja luulet olevasi!!!!mitä jos tulee tulipalo!!!mitkä helvetin kakarat täällä kirjottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoidat toisen lasta, et todellakaan jättäisi sitä yksin. Eriasia, jos tosiaan on oma niin voi viedä roskista tai hakea postin, mutta ikinä en jättäisi hoitolasta tuon asian takia!

Vierailija
17/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan kenekään toisen vauvaa, omani saattaisin uskaltaa hetkek jättääkin - vaikka tossa ei ole mitään logiikkaa.

ja mä heti kans mietin, että mitä jos tulee tulipalo, jos mulle sattuis matkalla jotain - sairauskohtaus tai onnnettomuus - niin vauva jäis sinne yksinään...hui hui.

vastaukseni siis on: ei voi jättää.

Vierailija
18/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää. Karkkia ehdit syödä myöhemminkin.

Vierailija
19/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kävisin. Kyllähän esim maatalossakin asuvat käyvät pihalla, pyykkinarulla, navetalla vauvan nukkuessa omassa sängyssään. Kysehän on ehkä sellaisesta 5 minuutista.

Vierailija
20/20 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ettet jää auton alle, liukastu tajua kankaalle tai joudu tapaturmaan matkalla :)