Miksi on niin helvetin vaikea lähteä tästä suhteesta?!?!
Miten te eronneet olette saaneet voimaa erota?
Varsinkin sellaset jotka olette olleet narsistisen ihmisen kanssa?
Aiemmista suhteista mun on ollut helppoa lähteä.
En ole yksinkertaisesti enään välittänyt aikaisemmista miehistä ja olen heittänyt ne pihalle.
Eroominen on siis ollut helppoa. En kyllä tiiä onko sekään niin normaalia, ettei enään vaan yksinkertaisesti tunne mitään toista kohtaan, mutta kuitenkin..
Nykyisen mieheni kanssa meillä on pieni lapsi(2v) ja aika ajoin vihaan miestä ja tekisi mieli pakata laukut ja lähteä, mutta minne?
Mies on narsistinen tai sillä on narsistinen kuori tai ainakin luulisin niin.
Mies ei todellakaan ole narsisti sanan varsinaisessa merkityksessä, koska on hyvin ylpeä siitä jos joku sanoo hänen olevan narsisti.
Mies ihailee itseään suunnattomasti ja haluaa että häntä ihaillaan ja kunnioitetaan.
Miehellä on oikeasti huono itsetunto vaikka esittääkin muuta.
Hän on eristänyt minut jo melkein kaikista kavereista ja yrittää saada eristettyä omasta perheestänikin.
Mihinkään en saisi mennä tai mitään en saisi tehdä.
Kaikki ihmiset joiden kanssa juttelen tai joiden kanssa olen tekemisissä, niin hän haukkuu pystyyn.
Aluksi esitti kavereilleni mukavaa ja yritti saada mua erotettua heistä, mutta kun se ei toiminut, niin heittäyty idiootiksi.
On vittumainen kavereilleni nykyään niin ettei kukaan halua tai edes saa tulla kylään.
Kukaan mun ystävä, perheenjäsen tai sukulainen ei saa meille tulla, mutta hänen ystävät saa tulla silloin kun sattuu huvittamaan.
Emme saa usein lastamme hoitoon, joten en pääse oikein mihinkään, mutta mies tietenkin tekee ja menee niin kuin lystää.
Ehdotin miehelle että kerran kuussa jos laittaisin lapsen muutamaksi tunniksi hoitoon että pääsisin vaikka kaupoille itsekseni, niin hän rupesi kertomaan lapselle kuinka äiti ei jaksa eikä halua oman lapsensa kanssa olla.
Tuntuu että olen loukussa.
Lähtemisestä tekee vaikeaa jo se ettei ole mitään paikkaa minne voisin lapsen kanssa mennä.
Ajatus yksin olemisesta on vapauttava mutta samalla se yksinäisyys ahdistaa.
Tiedän kuitenkin että voisin fyysisesti ja psyykkisesti paremmin ilman miestä.
Mies myös arvostelee ulkonäköäni.
Aikaisemmin sanoi epäsuorasti mua lihavaksi, mutta kun laihdutin niin olinkin liian laiha ja siitähän se sota syttykin.
Kuinka tuhoan kaiken laihuudellani.
Hiusten väri on aina ihan väärä, samoin malli.
Käytän vääränlaisia vaatteita ja minun pitäisi pukeuta niin kuin mies haluaa, mutta missään nimessä en saa mennä niissä vaatteissa ulos, mutta toisaalta en saisi mennä ulos missään vaatteissa.
Olen kuuleman sotkuinen ihminen.
Minä kuitenkin hoidan lapsen ja kodin ja mies ei ikinä siis oieesti ikinä siivoo.
Kuvittelee että hän voi levittää vaattee, astiat, ja roskat ja kaikki pitkin asuntoa ja minä kävelen perässä ja siivoan ja jos en siivoa olen sotkuinen ihminen.
Tuli pitkä ja sekava teksti mutta johan helpotti tähän pahimpaan ahdistukseen mikä iski miehen tullessa kotiin.
Kommentit (5)
Ei ole ihan terveen ja tasa-arvoisen kuuloinen parisuhde. Itseasiassa samanlaiselta kuulostaa kuin mulla oli pitkä avioliittoni. Keräsin viisi vuotta voimia lähteä siitä. Ihmeellistä miten sitä voikin olla niin kiinni tollasessa kohtelussa, ettei helpolla irti pääse. Mutta voimia, että onnistuisit. Kyllä se kannattaa.
Raha? Rakkaus? Onko mies lapselle hyvä isä? Ajatus ydinperheestä?
Miehelläsi on todella heikko itsetunto
Ettei vaan olis sama tyyppi :O
KAnnattaa oikeesti vaan pakata kamat. Ota vaikka yhteyttä sossuun jos pääsisit ensikotiin tms tai saisit vuokra-asunnon kaupungilta.
Itellä oli melkoinen helvetti exän kanssa. Järjesti kauhean shown kun jätin hänet ja säälistä ja pelosta otin takas. Sitten vaan mietin minne mennä ja kuinka päästä hänestä eroon.
MAtkustin toiseen kaupunkiin ystäväni luo enkä kertonut tästä kenellekkään. Sitten ilmoitin sille pirulaiselle etten ole tulossa enää takaisin ja se oli sitten menoa se. Se äijä soitteli kaikille mun kavereille (oli joskus salaa ottanut kännykästäni numerot talteen) ja häiriköi heitä, uhkaili minua eikä jättänyt rauhaan.
Soitteli ja lähetteli kirjeitä kotiini. Menetin monta kaveria tuon episodin takia.
Hän siis häiriköi aika pitkäänkin minua ja kavereitani. Ei auttanut poliiseilla uhkailut, mutta lopetti kun kaksi isoa miestä kävi hänen kanssaan juttelemassa.
Muuta pois lapsesi kanssa ja osoite salaiseks...
Aina kun olen päättänyt lähteä, niin mies saa aina ylipuhuttua jäämään ja jotenkin aina tähän mennessä olen uskonutkin sen, että kaikki kääntyy paremmaksi ja mies myös ymmärtää omat virheensä.
Haluasin tietenkin tarjota lapselle ehjän perheen enemmän kuin mitään muuta, mutta olen sitä mieltä että lapsen on parempi ehkä kuitenkin kasvaa ilman isää.
Pettämisenkin varmaan oikeuttaa jollain.
Sanoo aina että ymmärtää sen että olen vihainen ja että hän teki väärin.
En usko että katuu pätkän vertaa. Luulen että on ylpeä siitä, että saa naisia vaikka ois minkä harakan näkönen ämmä.
Rahan takia en tässä suhteessa ole, koska olisin mielummin rutiköyhä ja onnellinen kuin rikas ja onneton.
Antaisin kaiken rahan ja rikkauden pois jos pääsisin pois tästä suhteesta tai mies muuttuisi ja löytäisin sen onnen.
Joskus me oltiin onnellisia yhdessä.
Musta tuntu silloin että kaikki on paremmin kuin hyvin. Asiat suju ekaa kertaa koko mun elämän aikana ja taisin olla ihan pienen, pienen hetken ihan oikeasti onnellinen.
Mun menneisyys on vaikea ja ikinä mikään asia ei ollut koskaan ollut täydellistä ja kaikkien tapahtumien ja sairauksien takia olen ravannut melkein koko ikäni terapissa.
Miehen tavatessa kaikki asiat alko menemään hyvin mutta nyt tuntuu että se kostautuu taas. Tuntuu pikkuhiljaa siltä ettei asiat ole koskaan näin huonosti ollutkaan.
Tekis mieli jo luovuttaa lopullisesti.
T:AP
Mies myös pettää ja pettää ja pettämästä päästyään pettää.
Petti mua kun olin raskaana. Jäi kiinni vauvan synnyttyä ja jatkoi vain.
Myöskin jaksaa aina muistuttaa kaveristaan jolla on hänen mielestä todella kaunis vaimo ja silti tämä kaveri pitää muitakin naisia, hän ei kyllä pettäisi jos olisi noin kaunis ja hyvävartaloinen vaimo. Kertoo aina että kuinka hänen kaverinsa on tyhmä kun pettää tätä koska vaimo on NIIN kaunis, ihana, mukava ja hänellä on NIIN hyvä kroppa ettei tossa ole mitään järkeä ja itse ei koskaan tekisi niin.