OIKEESTI, miehesi kamalin piirre?!
Kommentit (13)
joka asiaa pitää harkita kaaauuuuaaaan.
Ei osaa kommunikoida vieraiden kanssa.
Toinen huono piirre on nalkutus ja valittaminen. On koti-isinä kunnes kuopus 2v. Olin itse kotona kunnes kuopus oli 1v2kk, eli miehelle jäi vaivainen 10kk pätkä. Joka ikinen päivä jaksaa muistuttaa siitä kuinka rankkaa on olla lapsen kanssa kotona. Tänään sitten kilahdin ja sanoin että vaihdan ilomielin hänen kanssaan paikkaa. Mä niin haluaisin olla vielä kotona, mutta taloudellisesti mahdotonta.
Mietin ja mietin. En keksi mitään kamalaa piirrettä.
kyläilyä ja sukulointia. Ei halua meille vieraita kylään juuri koskaan. Aaargh!
Muuten kyllä ihana mies ja isä.
sosiaalinen on kyllä vieraiden kanssa.
mitenkään suunnittelemaan tapahtumia (joulu, hiihtoloma yms) etukäteen. Aina on perkele pakko jättää kaikki suunnitelmat viime tippaan, niin että ei voi ikinä luvata mitään menoja kellekään.
-kuorsaa
-valehtelee
-nukkuu kaiken vapaa ajan tai on koneella
-itsekäs, ei tunneälyä, oman edun tavoittelija
Pistänkö ukon vaihtoon?
Vaatteiden ripottelu tietysti vahan rasittaa, mutta ei sitakaan mitenkaan kamalaksi piirteeksi voi sanoa. Yrittaa itsekin jarjestella, mutta ei se ihan luonnostaan tule. :) Sukat...
monikin noista kohdista ainaki ajoittain kuvais myös mun miestä:
-empatiakyvyn puute kun mulla on paha olla
-tietynlainen saamattomuus asioissa
-ei halua suunnitella mitään etukäteen
-silloin kun juo, muuttuu tosi itsekkääksi
-ei kuolemankaan uhalla halua puhua tunteistaan tai toiveistaan, vaan melkeinpä ylpeilee sillä miten patoaa kaikki kiukut sisäänsä
...mut mulle tulee oikein paha mieli kuvailla sitä noin. OIKEESTI kun se on aivan ihana mies, vikoineen kaikkineen ja rakastan sitä ihan kauheasti!
ei osaa, ei hoksaa eikä viitsi ajatella asioita kuin omalta kantiltaan.