Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen jotenkin luovuttanut

Vierailija
05.02.2011 |

luovuttanut lähes kaiken suhteen, paitsi äitiyteni.

Huomasin vain tänään taas kun vaatekaupoissa yritin kierrellä ja jotakin löytää niin paskan marjat, ei löytynyt ja en jaksanut odotella sovituskopinkaan vapautumista.

En myöskään jaksanut mennä meikkikauppaan hiplailemaan, what´s the point?!!

Kengätkin pyhpahjapaskat!

Työvaatteeksi kun riittää mahd lämpimät toppakamat ulos ja sisälle jotkin farkun rökäleet joita en varmana ikinä istuvia löydäkään ja jokin pusero tai pitkähihainen t-paita ja neulehuivi tai poncho tmv ja sisäkengät, työskentelen siis pkssa lasten parissa.

En mä ehdi hiuksiakaan laittamana arkiaamuisin lainkaan, yleensä lähden yönutturalla liikenteeseen, enkä tod jaksa nousta näiden haivenien takia aiemmin kuin mitä nyt nousen eli 6.15 joka ikinen aamu.

Mieskään ei huomaa mitään ulkonäöstäni, ei sitä panostanko eikä sitä etten panosta.

Ei huomannut viime keväänä kun laihduin 16kg, ei viimeviikkoista hiusteni 10cm luhyemmiksi leikkaamista ei mitään.

Mä en vaan jaksa, eikä huvita, evvvk!!!!!

Pahinta tästä tekee sen että olen vaakaihmisenä tod esteetikko luonteeltani mutta luovuttanut tapaus siis nykyisin.

Voikun olisi työ missä voisi käyttää siistejä jakkupukuja, seksikkäitä puseroita (ei liian), korollisia kenkiä jne.

Ja olisi pakko satsata meikkiin jne.

Mun naisen elämäni menee tässä ihan hukkaan:´´(

N35

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat jossakin vaiheessa, että jos aiot nauttia elämästä, sinun on tiedettävä mitä haluat ja toimittava sen mukaan.

Vierailija
2/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne nimittäin itseäni lainkaan kolmevitoseksi ja yhä vain minua luullaan max30v ikäiseksi.

Eli en usko että siitä kysymys.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://xestia.net/testit/bdi.php

Kokeile seuraavaksi masennustestiä

Vierailija
4/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 33 vuotta.

Vierailija
5/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on bmi 29 ja

- tykkään satsata meikkiin 100 e / kk ja

- vaatteisiin marimekkoon lähinnä ostan vaatteita kesällä lomarahalla noin 1000 e edestä laadukasta ja xl-vaatetta

- talvella ostan vain lapsille vaatetta noin 200 e/ lapsi/ kk

- harrastan myös liikuntaa ja sisustusta mm. ja lukemista työmatkalla

harrastatko ap jotakin? se toisi puhtia arkeen?

Vierailija
6/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei asiat ole noin hyvin vaikkeivat 2kymppisiä olekaan.

ap*kaikki raha mitä tulee menee mm asuntolainaan, autolainaan, laskuihin ja vakuutuksiin, ruokaan, apteekkiin jne*

Vierailija
7/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6

ps kun satsaa itseensä, tulee hyvä olo

Vierailija
8/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko yhtään sanoa miksi elämä ei maistu? Minkä pitäisi ola toisin, että olisit onnellisempi?

Yleensä tuollainen tyytymättömyyden ja pysähtymisen tunne tuleekin jossakin kolmenkympin kieppeillä oikein pahana.

Koin itse saman ja selvisin siitä ihan vain pohtimalla mitä oikeasti haluan, mistä tulen onnelliseksi. Löysin mm. paljon harrastuksia silloin. Jätin joitakin ihmisiä ympäriltäni syrjään.

Aloitin myös urheiluharrastuksen, koska en pitänyt edes ulkonäöstäni. Myöhemmin sekin ongelma loppui, vaikken laihtunut.

T: tosi onnellinen 40v

Vierailija
10/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellänikin.. tosin myös on pieni vauva niin ei sen takiakaan jaksa/kerkeä itse ehostamaan...

Toi estetiikka vaakaihmiselle on niiiin totta!! Itse myös sellainen ja kärsin kun en kerkii ehostautua..

Jospa joskus..

Vierailija
11/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on varmasti hetkiä jolloin kaikki tuntuu vaikealta...ota itsellesi aikaa ja ole lökäreissä ja meikittä pari pv....ihastut itsekkin itseesi uudestaan kun laittaudut tämän jälkeen vaikka normivaatteisiisi :)

Vierailija
12/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sitten saanutkaan sitä naapurin perhettä hajotettua? Eikös se ukko sun perääs lähtenytkään?

Vierailija
13/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian kanssa eikä duuninkaan eikä miehesikään

itse sun täytyy muuttua; ryhdistäydy hyvä nainen ja heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan