Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkikoneen tiivisteet homeessa, pitäisikö kone hävittää?

Vierailija
05.02.2011 |

Meillä on kohta kymmenisen vuotta vanha pyykkikone, joka toimii vielä ihan hyvin, ja pesee vaatteett puhtaiksi, ainakin tahrat näyttävät puhdistuvan. Koneen tiivisteet ovat kuitenkin homeessa. Pitäisikö kone hävittää saman tien? Olin ajatellut katsella sitä vielä pari vuotta, kunnes hajoaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim vaahtomaisella kloorilla ja ihmesienellä tms

Vierailija
2/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen tilanne ja samaa olen miettinyt. Oletko kokeillut muuten puhdistaa konetta, esim. sitruunahappopesulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuota sitruunahappoa minäkin suosittelen kokeilemaan. saa apteekista

Vierailija
4/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut useampi pesukone eikä yhdessäkään ole ollut hometta

Vierailija
5/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apposen ammolleen niin pääsee kunnolla kuivumaan

Vierailija
6/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku on ollut aina auki pesujen välissä. Mutta ilmeisesti vettä on jäänyt tiivisteisiin ihan reilusti, se olisi pitänyt rätillä kuivata, mutta en ole kuivannut... Sitruunahapolla olen pessyt aina välillä, mutta eihän se hometta poista tietenkään. Jotain homeenpoistoon tarkoitettua pesuainetta voisin kyllä kokeilla.

Ap

Vierailija
7/7 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan joku karkeahko sieni jolla hinkutat.Ainakin se tappaa sen homeen vaikkei kaikki läntit lähtisikään.

Ja hei teille sitruunahappo jne vinkkaajille,tiedättekö miksi pesukoneessa on tiivisteet? Ei se pesukoneen vesi sentään vapaasti pyöri niissä kumitiivisteissä..silloin se vesi olisi myös lattialla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan