Hirvittäää
Plussasin eilen raskaustestin ja nyt alkoi hiukkasen pelottammaan, onkohan raskaus kuitenkin kohdunulkopuolinen, kun rinnatkaan ei ole yhtään kipeät niin kuin edellisissä raskauksissa. Minulla on ollut aiemmin kohdunulkopuolinen raskaus, mutten muista ennää oliko silloin mitä oireita ennen kuin se huomattiin. Kysymys kuuluukin,,,onko kaikilla ollut rinnat arat ja kipeät alkuraskaudessa?
Kommentit (5)
Jos haluat saada asiasta varmuuden, mene varhaisultraan.
Raskaudet ovat erilaisia. Kaikille ei tule rinnat "kipeäksi" esim. minulla ei tullut ensimmäisessä raskaudessa ollenkaan ja molemmissa raskauksissa oli muutenkin ihan erilaiset oireet.
Ei kannata vertailla
T: Kahden pojan äiti
Jospa tämä olis ihan normi raskaus,,,inhottavaa odottaa maanantaihin saakka ennen kuin pystyy varaamaan aikaa ultraan.
rinnat että teki mieli lyödä jos mies koski.
Toisesta ja kolmannesta ei arastanut rintoja yhtään. Itsekin silloin epäilin raskaustestien ollessa positiivisia, että voiko olla kun oli niin oireettomia. Mutta tuola kumpikin näistä oireettomista vetää nyt päiväunia palloihinsa :)
Mulla ei ollut kummasakaan raskaudessa rinnat kipeät. Vasta sitten tuli kipeäksi kun ne terävät ikenet hyökkäsi kiinni...