Voiko kukaan ihastua 100-kiloiseen naiseen?
Kommentit (20)
Minkä ikäinen olet? Täällä olis 30-vuotias 180-kiloinen poikamies vailla emäntää.
Talot löytyis ja silleen ihan valmiina.
its eolen tosin "vain" 95 kg, mutta eräs mies on minuun ihastunut tulisesti!
ja niin vain tuo mieheni on minuun rakastunut. Olin 85kg kun tavattiin, jotta en ihan hentoinen silloinkaan ;).
ja pinnalliset miehet jaksoi kiinnostua.
En löytänyt tosirakkautta ennen kuin lihoin masennuksen yms. takia. Hän pitää minusta minun takiani.
onhan niitä dokumentteja ollut, joissa kerrotaan miehistä, jotka tykkäävät tynnyreistä.
Ainakin minuun ihastui ja rakastui. Nyt naimisissa ja kaksi lasta. =)
sitä minäkin ihmettelen ja koko ajan tulee ehdotuksia t. blondi/ 80 kg
Eikös laulussakin sanottu, että humalassa lyhtypylväskin Samanthalta näyttää.
mutta ei komea normaalipainoinen mies, ellei sille ole tehty lobotomiaa
minusta pyöreät ja muodokkaat naiset ovat ihania:) Itse olen solakka ja yhdistelmä on mielestäni vallan mainio:D
Nauttikaa muodoistanne, minä ainakin ihailen naisellisia, pyöreitä muotojanne.
t. mään
mutta ei komea normaalipainoinen mies, ellei sille ole tehty lobotomiaa
on ainakin komea, urheilullinen ja fiksu. =)
T: 110kg
Ja on kyllä itse hoikka, komeahko ja menestyvä.
Ei sillä, en mä itse tykkää tällainen tankkerijustiina olla, siksi homma onkin nyt visusti työn alla.
Ja en usko ikinä löytäväni rakkautta :(
Tosin mulla on myös huono itsetunto.
Koitan silti parhaani mukaan laittaa itseni kauniiksi ja pukeutua hyvin.
En kyl käy baareissa, kun ei kiinnosta ja en juuri juo edes alkoholia.
niin ehkä ihastuvat sitten sisäiseen kauneuteen jos ulkoista ei niin ole. Ja kun pysyttelee sitten ns. ulkoisesti "samantasoisissa" miehissä, niin saattaa lykästääkin.
t. 100kg/2
(eli 50kg nainen...)
Ihan samaa vois kysyä että voiko mies rakastua rumaan naiseen (näitä on paljon enemän kuin lihavia), voiko mies rakastua tissittömään naiseen(näitäkin enemän kuin lihavia), voiko mies rakastua pyörätuolissa istuvaan naiseen, voiko mies rakastua sokeaan naiseen, jne...
Kyllä se tosi rakkaus on yleensä katsomista vaaleanpunaisten rillien läpi.
Tottahan se on, että poikkeavilla naisilla ei tarjokkaita ole ihan joka sormelle, joutuu enemän tekemään töitä rakkauden syttymisen eteen, kuin vain näyttämällä kauniilta.
Mutta kun mies rakastuu ei missiin, niin yleensä se on sitä todellista rakkautta, joka ei katso kiloja eikä vikoja.
Ja se muuten on jännä, että kun painoin noin 80-100kg miehiä oli oikeasti tyrkyllä... Toi paino on vielä sillä rajalla, ettei se näytä kamalalta. Enemänkin naiselliselta.
Mutta kun paino on reilusti yli 100 tarjokkaita ei ole enää missään nimessä samassa määrin.
niin ehkä ihastuvat sitten sisäiseen kauneuteen jos ulkoista ei niin ole. Ja kun pysyttelee sitten ns. ulkoisesti "samantasoisissa" miehissä, niin saattaa lykästääkin. t. 100kg/2 (eli 50kg nainen...)
Kaikki miehet internetin deittisivustoilla etsivät nimenomaan hoikkaa ja kaunista naista, ihan sama mikä on "oma taso". Rumat naiset ei netistä seuraa löydä, livenä sitten paremminkin.
mysö tyulisesti ihastunut toinen mies.