Lue keskustelun säännöt.
Taushallinnon ihmiset ! Haastatteluun menossa, palkkatoive ???
04.02.2011 |
Auttakaa taloushallinnon parissa töitä tekevät, olen menossa haastatteluun maanantaina ja siellä kysytään palkkatoivetta. Googlasin kyllä taulukot/gallupit, muta haluisin mielipiteitä.
Kyseessä on asiantuntijataso, esimiesvastuuta vähän ja controllerin työtehtävät, ei pk-seutu, iso kaupunki kylläkin. Yritys toimii kansainvälisillä markkinoilla. OLen tradenomi, yo-jatko loppusuoralla, työkokemusta ko. tehtävistä 4 vuotta, taloushallinnosta yleensä yht. 8 vuotta ja muuta työhistoriaa lisäksi.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kertoisitko kuitenkin tarkemmin. Montako alaista? Pitääkö matkustella? Työpäivien pituus ja säännöllisyys? Yrityksen koko (henkilöstömäärä tai liikevaihto noin?) Oletko ollut itse tuon ajan 4 ja 8 v töissä vai välillä kotona?
Antamillasi tiedoilla heittäisin 3000 euroa palkkatoiveeksi, siihen voisit ehkä olla tyytyväinen. Sittenhän se tietenkin riippuu myös sinusta. Kuinka paljn haluat ko. paikkaa, mitä tiedät siitä, miksi haet. Mihin hintaan olet valmis sen ottamaan ja mihin hintaan et. Eli hinnoittelet myös itse itsesi. Toki voit toivoa enemmän kuin millä olet valmis ottamaan paikan, ne ovat tavallaan kaksi eri asiaa.