Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Jos elämäsi olisi mennyt niin kuin parikymppisenä suunnittelit, mikä olisi toisin?

Vierailija
04.02.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tavoittelin koulutusta ja menestystä, mutta silti siinä vaiheessa oli sen verran pienemmät piirit, etten olisi osannut mitenkään nähdä itseäni tässä elämäntilanteessa.

Vierailija
2/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi omakotitaloa, koiraa ja elämäni miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla olisi kaksi tai kolme lasta sen sijaan että nyt ei ole yhtään.

Vierailija
4/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin naimisissa eri miehen kanssa.

Vierailija
5/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin nuorena kolmesta. Sitten myöhemmin järkiinnyitn ja tuli armoton vauvakuume ja sain ihanaisen neljännen.

Parikymppisenä en olisi voinut kuvitella asuvani omakotitalossa enkä nykyisellä paikkakunnallani.

TYössä olen samassa, kuin parikymppisenä ajattelin.

Vierailija
6/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin asunut vuoden ulkomailla ja matkustellut huomattavasti enemmän.

Tosiasiassa en päässyt kuuteen vuoteen opiskelemaan, vaikka hain joka vuosi. Kaikki kaatuivat aina haastatteluun, kun selvisi, että minulla oli pieni lapsi. Sitten kaksi pientä, sitten kolme..

Ulkomailla olisin halunnut asua vuoden, mutta miestä en saa pois Suomesta millään. Enkä yksin voi lasten kanssa lähteä.

Muuten menee oikein loistavasti.

Vierailija
7/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies 15 vuotta :((

Vierailija
8/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia niinkuin kuvittelin.

Vierailija
9/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja lapsenkaipuu (edelleen) kova, mutta kaikella on tarkoitus, uskon minä.

Vierailija
10/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin haaveillut kolmesta, sain neljää ihanaista pikkunaista!

Vierailija
11/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin tiennyt että se päättyy pahaan eroon ja etten näe lastani kuin joka toinen viikko. Olisin varmasti saanut ihan ihanan ja rakkaan lapsen jonkun "aikuisen" naisen kanssa.

Vierailija
12/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain suuremmassa kaupungissa. Ammattia en osaa sanoa, koska siinä iässä en vielä oikein osannut sanoa, mitä haluan.

Ja ei ehdottomasti omakotitaloa ja farmarivolvoa pihalla.

Nyt on mies ja lapsia ja omakotitalo ja se farmarivolvokin:)

Vierailija
13/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lääkäri tms. Joka tapauksessa kouluttautunut ja elämäntiensä löytänyt. Todennäköisesti lapseton. Totuus: eroamassa oleva kahden lapsen alisuoriutujaäiti, joka vihaa työtään pankintätinä, eikä voi ymmärtää, miten tässä kävi näin.

Vierailija
14/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin silloin väärän miehen kanssa.

En tuolloin osannut kuvitella mitä kaikkea pääsen tekemään, opettelemaan ja kokemaan...

Vierailija
15/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en olisi saanut hänen kanssaan lapsia, sillä hän on juuri sellainen mies jota nyt en huolisi lasteni isäksi ja arkeni jakajaksi mistään hinnasta. Asuisin paikassa, jota en nyt arvosta ja tekisin muutenkin asioita enemmän sen mukaan mitä kuvittelen muiden arvostavan. Toisaalta olisin aika paljon rikkaampi.

Vierailija
16/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on laiska ja epäsosiaalinen mies, ja yksi lapsi. Se lapsi on onneksi tosi ihana :)

Vierailija
17/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkään en olisi joutunut hautaamaan. Saman miehen kanssa olisin, mutta ehkä asuisin eri paikkakunnalla ja oltaisiin jo naimisissa.

Vierailija
18/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sairaanhoitaja, naimisissa insinöörin kanssa, kaksi lasta, rivitalokoti Kirkkonummella.

Mikään noista ei toteutunut. Opiskelin paljon enemmän, mies on kaikkea muuta kuin tekninen tapaus, lapsia on kolme ja kotina on iso omakotitalo maalla.

Vierailija
19/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellinen tilanteemme ei olisi näin hyvä enkä uskaltanut haaveilla näin korkeasta asemasta työssä.

Muutoin jo aikoinaan kuvittelemani miehen kanssa naimisissa, lapsi, okt ym sekä terveyttä ja rakkautta:)

Vierailija
20/38 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin eläväni lapsettomana vanhana piikana, opiskelevani ja matkustelevani siitä syystä, etten koskaan löydä ketään! Toisin onneksi kävi: hyvä mies tuli vastaa, kaksi ihanaa lasta, kiva koti ja riittävästi ehdin opiskella ja matkustellakin.