Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin salaa miehen naapuriin jonka kanssa mulla lapsi.

Vierailija
04.02.2011 |

Mies ei siis tiedä että lapsi on hänen.Mutta annan lapsen olla lähellä "tommia".

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen naapuriin JONKA kanssa mulla on lapsi.Ainoo virhe on pilkun puuttuminen ennen sanaa jonka.=)

Vierailija
22/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen naapuriin jonka kanssa mulla on lapsi.

Muutin Tommin naapuriin,Tommin kanssa mulla on lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommin naapuriasunto oli tyhjä johon nainen ja lapsi muuttivat.Ei siellä mitään miehiä valmiina ollut.Hheheh....

Vierailija
24/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin kuin se pilkku. Joka sana viittaa aina edelliseen sanaan. Eli NAAPURIIN, JONKA

Vierailija
25/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat lauseessa naapuriin. Oikein menisi näin: Muutin miehen, jonka kanssa minulla on lapsi, naapuriin.

Vierailija
26/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän heikosti olikin muotoiltu

Vierailija
27/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis joka-sanalla viitataan väärin. Joka-sanaa ennen toki tulee pilkkukin. ;) Joka-pronominilla viitataan aina suoraan edelliseen sanaan.

Esim. Talossa asuu Tommin lapsi, jonka kanssa seurustelin ennen.

Kumman kanssa kertoja seurusteli ennen? Tommin vai lapsen? Kieliopillisesti viitataan edelliseen sanaan eli siis joka-sanan korrelaatti on lapsi. Kertoja on siis seurustellut aiemmin Tommin lapsen kanssa.

Ap:lla on siis lapsi miehensä naapurin kanssa. ;)

Vierailija
28/28 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihmettelinkin mikä wt-yh-säälitys on muuttanu meidän naapuriin. Lapsi aina räkää valuen sottasissa vaatteissa terrorisoi naapurustoa. Samalla kotiblondattu äitinsä vetää kaksin käsin röökiä ja kantaa kaljaa kaupasta kassitolkulla.

Juu, tuu vaan rohkeesti meidän ovelle, niin pakkaan ton ukon kamat valmiiks laukkuun ja saat viedä sen ilomielin mennessäs. Ei meillä enää mitään yhteistä ole ollutkaan pitkiin aikoihin, paitsi lapset, mutta ei se ukko niistäkään juuri tunnu piittaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan