Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä sinä katsot halveksuen päästä varpaisiin?

Vierailija
04.02.2011 |

Onko sinulla tapana kulkiessasi ohi, jäädä tuijottamaan ja keskittää katseesi pitkäksi aikaa työkaverin vatsan seudulle? Mitä ajattelisit jos joku aina tavatessanne oikein tuijottaisi vatsaasi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä voin katsoa takaisin, jos joku katsoo mua. Voisin myös kysyä, mitähän katsoja madollisesti oikein mahtaa tuijottaa. Olen sen verran äksy ämmä, kun sille päälle satun, että varmasti kysyisin :)

Vierailija
2/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella millainen on seinien kätköissä.

Tähän kuuluvat varsinkin sarkastiset ja vittuilevat miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvakseltaan pms-vaiheessa.

Vierailija
4/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille maailma on olemassa vain heidän omien tarpeidensa tyydyttämistä varten.

Onneksi sellaisia ei tosin näillä meidän nurkilla hirveästi tule vastaan. ;)

Vierailija
5/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihmistä joka olisi tuomittu eläinrääkkäyksestä vaan sakkoihin ja jatkaisi rääkkäämistään.

Vierailija
6/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen outoja katseita minun suuntaani. Tiedostan kyllä, että minulla on pieni vatsa jäänyt synnytyksistä, enkä ole laiskuuttani saanut sitä pois. Mutta ei sitä kukaan muu tuolla tavalla katso. Tämä kyseinen nainen on ollut ihan kiva mua kohtaan aikaisemmin, mutta nyt hyvä jos tervehtii enää ja luo tuollaisia ihmeellisiä katseita.

ap

Vierailija
7/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olipa hyvä suklaalevy!

ja purjehdi pois.

Vierailija
8/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kateellinen, kun sulla on pienempi vatsa. Tai kateellinen kun luulee sun odottavan vauvaa. Tai sitten sua häiritsee sun vatsa ja kuvittelet koko jutun?

Vierailija
9/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia tarkkailee vatsaasi. Haluaisikohan paikkasi töissä tai muuten vain pohtii?

naisen outoja katseita minun suuntaani. Tiedostan kyllä, että minulla on pieni vatsa jäänyt synnytyksistä, enkä ole laiskuuttani saanut sitä pois. Mutta ei sitä kukaan muu tuolla tavalla katso. Tämä kyseinen nainen on ollut ihan kiva mua kohtaan aikaisemmin, mutta nyt hyvä jos tervehtii enää ja luo tuollaisia ihmeellisiä katseita. ap

Vierailija
10/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia itseään täynnä olevia itsevarmuuden perikuvia eli "maailman napoja" ja toisia ihmisiä "nenänvartta pitkin" katsojia tosiaankin joskus tapaa. Todella asiatonta käytöstähän tuo on. Oikeastaan täyttää hyvinkin henkisen väkivallan tunnusmerkistön. Kai niiltä joku ruuvi puuttuu?

Vierailija
11/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka katsovat läskejä vähän halveksuen.pitäisi saada se tapa pois,tiedän.mutta musta on tosi outoa että sä näet naisesta että se "häpee" läskejään ja on onnettoman näköinen selkeästi mut silti kaupassa menee karkkihyllylle ja kotona ravaa jääkapilla. sit puhisee salilla. tiedän että on törkeää arvostella muita kun itse on kaukana täydellisyydestä,mutta omaan silti hyvän itsetunnon eli en sen takia katsele.enkä myöskään ole kenellekkään katkera. tiedä häntä mistä tämä inho on lähtösin.

Vierailija
12/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi raskaana ja polttaa tupakkaa (tai on jopa humalassa)

Vierailija
13/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan öykkäreitä. sellaisia, jotka pitävät turhaa mölyä itsestään tai elävät kauhean leveästi.

Oikeastaan halveksin heitä niin että kierrän kaukaa.

Minusta kaikkien pitäisi olla vaatimattomia ja hiljaisia ja ahkeria kuten minä.

Vierailija
14/14 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä huomaa vaikka mua katsottais.

Kesällä kyllä keräsin pitkiä katseita, kun olin viimeisilläni raskaana. Elopainoa kun on muutenkin 130 kg, niin näki miten monen päässä raksutti, että onko se raskaana vai onko tuo läskiä. Mut se vaan jakso mua naurattaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan