Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menkkamaista jomotusta rv 33

Vierailija
04.02.2011 |

Olen nyt siis rv 33 ja muutamana päivänä on ollut menkkamaista jomotusta lähinnä oikealla alavatsalla/nivusessa. Kuuluuko asiaan vai pitäisikö hakeutua esim. äippäpolille? Neuvola olis ensi viikolla, ajattelin siellä kysellä, mutta jos täältä saisi ensin neuvoja :)

Onko teillä muilla mammoilla ollut jomotuksia näillä viikoilla? Ovatko harmittomia vai vaativatko toimenpiteitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan tuntenut supistuksia muuten kuin kovina menkkamaisina jomotuksina.

Vierailija
2/2 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans hiukan samanlaisia särkyjä ja jomotuksia kuin menkkojen aikaan, ja rv 34. Mutta kun ei supistele kipeästi niin olen vaan ottanut levon kannalta, kun mullakin on lääkäri ja ultra ens viikolla. Mulla on myös muuten tuota jomotusta ja kipuja, kaipa ne on niitä liitoskipuja tai lantion löystymistä, niitä kai nyt loppuraskaudessa alkaa olemaan yhä enemmän. Mä oon tarkkaillut lapsen liikkeitä ja jos ihan hirveesti alkaa särkemään niin sitten meen aiemmin jo äippäpolille. Jos sä oot epävarma niin soita varmuuuden vuoksi sinne äippäpolille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla