Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Voi yöhousuillakin olla kun leikkaa niihin haaroväliin reiän josta lapsi pujahtaa maailmaan.
Ei tartte, kyllä sen taaperon voi suunkin kautta pusertaa maailmaa. Etkös sä nyt sitä tiennyt.
Voi metsästäjänleike näitä ääliö aloituksia, mistähän reiästä (perskö?) tyhmän kysyjiä sikiää ja niitähän piru vie tuntuu riittävän.
Sitäpaitsi tuo yhdyntä samantien olisi melko suuri terveysriski ja juuri vauvan äkistäneenä sais ukolla olla kyllä melkoinen mela että touhu tuntuisi miltään. Sama kuin risua heiluttelis kymmenen litran sankossa.
Joo ja lasta alullepantaessakin sen on hyvä olla paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin pillun nuoleminen jo hyvin nuorena. Synnyin kieli pitkällä niin sain lipaistua oikein kunnolla pillua heti kun synnyin
Toivotaan että murkkuiän mentyä ohi kiinnostut muistakin kuin äitisi toosasta.
Päivän paras 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavan hoitamattoman pusikon takaa ei näy mitään.
Noinko kuvailet naisen luonnollista alapääkarvoitusta? Miksi naisen alapääkarvoitus tarvitsisi erityistä hoitamista?
-70 luvulla oli muotia kauhea peruukki jalkovälissä naisilla !
Eräs tuttuni joka omasi hulvattoman huumorin sanoi: silloin kun tyttäreni syntyi niin heti tiesi mikä hänestä tulee ammatiltaan , kun syntyessään oli nyrkki täynnä v...n karvoja. Tyttärestä tuli parturi...
Vierailija kirjoitti:
Voi yöhousuillakin olla kun leikkaa niihin haaroväliin reiän josta lapsi pujahtaa maailmaan.
Mutta silloin on alapää paljaana. Nämä alapäähäpeilijät voivat olla huoleti, sillä jos sitä ei voi kellekään näyttää, niin ei sitten ole huolta raskautumisestakaan. Kun ne miehetkin tarvitsee sen paljaan alapään, että voisi hedelmöittää munasolun.
Kaikilla jotka ovat läsnä pitää olla housut nilkoissa.
Nää kysyjät ei pysty ajattelemaan miten sen peniksen saa housujen läpi sinne että se vauva saa alkunsa edes. Ihan itsekseen naiset äidit ei raskaaksi voi tulla joten nämä ideat pitää aloittaa alusta. Miten vauva menee naisen sisään ilman miestä ja housuilla vai ilman housuja. Sitten voi vasta alkaa miettiä mihin se vauva syntyy sitten. Ja housuilla vai ilman. Toki voi ajatella että siinä vaan hameen helmoihin syntyy ettei kukaan näe. Mutta se on sitten tee se itse synnytys eli kukaan ei auta. Ei voi auttaa vauvaakaan siellä piilossa. Että kun kaikilla ihmisillä on munat tai pillu niin miksi sitä pitää salata ????
Tarviiko seksiä harrastaa alasti ? Entä pitääkö riisua vaatteita hametta housuja paskalla käydessä entä pesulla suihkussa. Uudessa. Mitä sä piilottelet oikeasti. Syntejä ei voi piilottaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloin on alapää paljaana. Nämä alapäähäpeilijät voivat olla huoleti, sillä jos sitä ei voi kellekään näyttää, niin ei sitten ole huolta raskautumisestakaan. Kun ne miehetkin tarvitsee sen paljaan alapään, että voisi hedelmöittää munasolun.
On se vähän eri olla reidet, maha, ja persekin paljaina, selluliitit vilkkyen. Tuo olis kyllä mulle mieluisampi tyyli: löysät housut joissa alapäässä reikä, kyllä. Miksei synnytyslaitoksen housut ole sellaisia?
Ei, kun ainakin näin talvikuukausina pykellät villahousut jalassa.
No ei siinä mitään häveliäisyyttä ehdi miettiä. Jos joku kiihott uu kun katsoo miten värk ki leviää miltei tunnistamattomaksi verimöykyksi ja peräsuo lesta tursuaa vielä sinapitkin kyytipojaksi niin on kyllä fetis si kamalimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko seksiä harrastaa alasti ? Entä pitääkö riisua vaatteita hametta housuja paskalla käydessä entä pesulla suihkussa. Uudessa. Mitä sä piilottelet oikeasti. Syntejä ei voi piilottaa .
No ei tarvii olla alasti. Nainen ottaa poskeen ja nielee sperman, yhden siittiön voi sylkeä tarvitessa vttuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän eri olla reidet, maha, ja persekin paljaina, selluliitit vilkkyen. Tuo olis kyllä mulle mieluisampi tyyli: löysät housut joissa alapäässä reikä, kyllä. Miksei synnytyslaitoksen housut ole sellaisia?
Voi sentään. Kunhan pääset vauvaa ulos pukertamaan, unohdat aivan varmasti selluliitit sun muut reisimakkarat, takaan sen. Synnytyshousut?? No comments.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää synnytä mistään alakautta, vaan sektiolla. Ei vauva halua tulla samasta aukosta, kuin mistä se on alulle pantu.
moni nainen saa orgasmin synnytyksessä. ei uskoisi. se on jotenkin selitetty ,kuten kuntosalillakin. ja on tavattu potilshuoneesta ja veskitiloista kun tuore isä jo on yhdynnässä vaimonsa kanssa, mies jo tarpeessa.
Mahdat olla mies?? Siellä mitään orgasmia saada kun tuntuu, että koko alapää repeää! Se on ihan järkyttävä se kipu, varsinkin kun itse olen synnyttänyt ilman mitään kivunlievitystä (ei ollut oma valinta). Tämäkin taas selvästi, jotain synnytystä väheksyvää sontaa. Ei siitä mitään seksuaalista nautintoa saa.
Niin, päinvastoin: rankimmassa puskuvaiheessa mä kiroilin miehelleni, että "pidä jatkossa vehkees, prkl, piilossa".
Tekikö ap historiaa ja oksensi vauvansa pihalle? Tuu ny kertomaan!
Siveä tapa laittaa lapsi alulle on se, että molemmilla on pikkuhousut jalassa ja siemenneste kostuttaa boxerit ja siitä kosketuksessa naisen pikkarit ja pikkareista naisen vehkeet ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvii olla alasti. Nainen ottaa poskeen ja nielee sperman, yhden siittiön voi sylkeä tarvitessa vttuunsa.
Pyydän anteeksi, olin liian roisi. En vaan aikuisen lapsen äitinä siedä lainkaan, kun kaikki mitätöidään ja kaikki kaunis heitetään roskiin. Miksi on sitä ja miksi tätä, miksi pää on pyöreä miksi karvoja siellä ja täällä. Aivankuin porukka olisi täysin seonnut, puhumattakaan lapsista jotka tahtovat olla sika ja röhkiä.
Olen nähnyt niiden luiskahtavan sukkahousun lahkeeseen,oikeaam useammin ja siitä kätilö sen puristelee lahkeen kärkeen,joka leikataan auki!!
Mies saa yleensä tikata sukkikset ristiäiskuntoon!!
Näin se menee!!!
Epid Erkki