Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
Synnyttäkä housujen läpi.
Tottakai synnytys tapahtuu revä levällään, joskus 1970-luvulla ajeltiin karvatkin josta tuleva äiti oli kauhuissaan mutta pitihän ne ajella muuten lapsi tukehtuisi tullessaan.
haarniska päälle ja synnyttämään jee
Vierailija kirjoitti:
haarniska päälle ja synnyttämään jee
Paitsi että haarniskassa ei ole metallia takapuolessa tai haaroissa. Tämä siksi että oli mahdollista käydä tarpeilla ja ohjata hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Myös mies voi nykyään synnyttää, sitä en kuitenkaan tiedä missä se alkio miehen kehossa kasvaa ja mistä ulos pullahtaa. Osaisiko joku lääkäri kertoa?
Ne ovat niitä harvinaisia miehiä, joilla on naisen keho.
Sukkahousut jalassa on hyvä synnyttää.
Vaatii äidiltä hyvää ponnistusta, mutta kyllä se lapsen pää tulee vaikka sadan denierin housusta läpi kun riittävästi ähkii.
Mistä te puhutte? Hakarahan ne vauvat tuo, sehä sanotaa jo palsta Pirkon oppaassakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää synnytä mistään alakautta, vaan sektiolla. Ei vauva halua tulla samasta aukosta, kuin mistä se on alulle pantu.
moni nainen saa orgasmin synnytyksessä. ei uskoisi. se on jotenkin selitetty ,kuten kuntosalillakin. ja on tavattu potilshuoneesta ja veskitiloista kun tuore isä jo on yhdynnässä vaimonsa kanssa, mies jo tarpeessa.
Mä kyllä luulen, että vaikka oli kuinka häveliäs tahansa, niin sitä oman värkin näkymistä muille ei kerkiä ajatella. Mulla oli niin järkyttävät kivut, että taju lähti. Olin kussut, paskonut alleni ja oksentanut. Havahduin siihen, kun ponnistin lastani synnytysjakkaralla 45 minuuttia. Ei siinä jaksa ajatella mitään muuta kuin, että olisipa synnytys jo ohi ja lapsi syntynyt terveenä.
Mutta entäs kun kätilö on nainen ja synnyttäjän mies on paikalla? Mieshän voi käyttää tilannetta hyväkseen ja pökkiä kätilöä! Parempi pelata varman päälle ja kieltää miestä tulemasta paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mies voi nykyään synnyttää, sitä en kuitenkaan tiedä missä se alkio miehen kehossa kasvaa ja mistä ulos pullahtaa. Osaisiko joku lääkäri kertoa?
Ne ovat niitä harvinaisia miehiä, joilla on naisen keho.
Kyllä Suomessa miehestä tehdään synnyttäjä, kun vain vaatii oikeuksiaan ja sanoo olevansa neiti.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai synnytys tapahtuu revä levällään, joskus 1970-luvulla ajeltiin karvatkin josta tuleva äiti oli kauhuissaan mutta pitihän ne ajella muuten lapsi tukehtuisi tullessaan.
Kuulin, että raakkaavat vieläkin karvat, mulla 70 luvulla jokaisesta raakattiin, järkytys se oli. Sen ajan synnytykset oli vielä kauheampia, siinä sängyssä oli maattava koko ajan, ei mitään kivunlievitystä, saksilla leikattiin kahden reiän väli, jotta lapsi pääsee pois. Ja kirkkaita valot oli kohdistettu synnyttimeen. Hyvä jos nykyajan äidit pääsee helpommalla.
Ei varmasti, joku taitava voi oksentaa tulokkaan ulos ja pitää housut jalassa.
Onko ap vähän viallinen sieltä yläpäästä? Synnytyksen aikana kätilö mm. sivelee sukupuolielimiin liukastetta, jotta repeämiltä vältyttäisiin, samoin arvioi tilanteen tarviiko leikata välilihaa yms. Mutta se kaikkein tärkein.. kätilö tukee vastasyntyneen päätä hänen syntyessään ja ottaa vauvan vastaan! Ei kätilö siis vaan seuraa tilannetta ja nauti näkymästä jotain popcornia mussuttaen. Ei hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää synnytä mistään alakautta, vaan sektiolla. Ei vauva halua tulla samasta aukosta, kuin mistä se on alulle pantu.
moni nainen saa orgasmin synnytyksessä. ei uskoisi. se on jotenkin selitetty ,kuten kuntosalillakin. ja on tavattu potilshuoneesta ja veskitiloista kun tuore isä jo on yhdynnässä vaimonsa kanssa, mies jo tarpeessa.
Mahdat olla mies?? Siellä mitään orgasmia saada kun tuntuu, että koko alapää repeää! Se on ihan järkyttävä se kipu, varsinkin kun itse olen synnyttänyt ilman mitään kivunlievitystä (ei ollut oma valinta). Tämäkin taas selvästi, jotain synnytystä väheksyvää sontaa. Ei siitä mitään seksuaalista nautintoa saa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että vaikka oli kuinka häveliäs tahansa, niin sitä oman värkin näkymistä muille ei kerkiä ajatella. Mulla oli niin järkyttävät kivut, että taju lähti. Olin kussut, paskonut alleni ja oksentanut. Havahduin siihen, kun ponnistin lastani synnytysjakkaralla 45 minuuttia. Ei siinä jaksa ajatella mitään muuta kuin, että olisipa synnytys jo ohi ja lapsi syntynyt terveenä.
Ettekö käy koskaan lääkärillä, joskus pitää näyttää tissi ja joskus jopa tussu. Peräsuoltakin putkella vilkaistaan, jos suolistossa jotain epäillään.
Kuvastaa tätä päivää, että synnytys traumatisoi ja lasten hoito suorastaan vammauttaa naisen, joskus koko perheen.
Kannattaa ottaa viisi miestä tai viisi naista niin homma skulaa ja kaikilla on lystiä.
Suruttomat maailmannaiset ne paljastelevat. Siveät vaimot synnyttävät körttipuvussa pimeässä.