Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat galluppi: miksi olet yksinhuoltaja?

Vierailija
04.02.2011 |

Kiinnostais tietää. Ihan lyhyesti.

Minkä ikäisenä jäit yksinhuoltajaksi?

Miksi? Oliko kumpi aloitteellinen eroon vai oliko yhteinen päätös?

Oletko jäänyt useamman kerran kuin yhdesti yksinhuoltajaksi?

Kuinka usein lapsi/lapset ovat isällään hoidossa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuoli. Olin 18 ja odotin lasta vielå silloin,kun mies kuoli. Nyt lapsi on jo 12.

Vierailija
2/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä jäit yksinhuoltajaksi? 26v

Miksi? Oliko kumpi aloitteellinen eroon vai oliko yhteinen päätös? mies kuoli

Oletko jäänyt useamman kerran kuin yhdesti yksinhuoltajaksi? kyllä

Kuinka usein lapsi/lapset ovat isällään hoidossa? eivät koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä jäit yksinhuoltajaksi? 38

Miksi? Oliko kumpi aloitteellinen eroon vai oliko yhteinen päätös? mies löysi toisen.

Oletko jäänyt useamman kerran kuin yhdesti yksinhuoltajaksi? en

Kuinka usein lapsi/lapset ovat isällään hoidossa? joka toinen viikonloppu.

Vierailija
4/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme naimisissa 8 vuotta, yhdessä yhteensä 10 vuotta. Ajauduimme seurustelemaan "paremman puutteessa" aikoinaan, vaikka kumppikin etsi samalla parempaa. Olimme typeriä, homma olisi pitänyt lopettaa alkuunsa silloin kymmenen vuotta sitten.

Hääpäivänä tajusin, miten pahasti tuli mokattua, mutta päätin antaa liitolle silti aivan kaikkeni, kun keran olin omalta osaltani päästänyt homman niin pitkälle. Olimme ihan tyytyväisiä, emme onnellisia. Seksiä en halunnut mieheni kanssa lainkaan, piti ottaa alkoa, että pystyin siihen. Meillä on kaksi lasta, koska kumpimkin halusi kuitenkin lapsia. Mies on erinomainen isä.

Lopulta vaan kilahdin rakkaudettomuuteen, mies ei kuitenkaan olisi halunnut eroa millään. Hänelle olisi riittänyt kaveriavioliitto aivan mainiosti, saihan hän seksiäkin silloin tällöin. Olemme kuitenkin tosi hyviä ystäviäkin, vain "se jokin" puuttuu aivan täysin ja on aina puuttunutkin.

Mies on ollut toisella paikkakunnalla töissä yhteensä kolme vuotta, nyt on ollut muutaman kuukauden kotipaikkakunnalla, joten sinänsä lapsille ero ei tule tuntumaan kai pahemmin.

Vierailija
5/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietää. Ihan lyhyesti. Minkä ikäisenä jäit yksinhuoltajaksi? Miksi? Oliko kumpi aloitteellinen eroon vai oliko yhteinen päätös? Oletko jäänyt useamman kerran kuin yhdesti yksinhuoltajaksi? Kuinka usein lapsi/lapset ovat isällään hoidossa?

- jäin yh:ksi ikävuosien 30-40 välillä

- parisuhde ei yrityksistä huolimatta enää toiminut

- ero oli minun aloitteeni ja minun päätökseni

- olen jäänyt vain kerran yh:ksi

- lapset ovat isällään pari kertaa vuodessa (isä ei halua useammin, on muuta tärkeämpää menoa).

Vierailija
6/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin yh:ksi 24 vuotiaana miehen väkivallan takia. Minä toin eron. Lapsi isällään satunnaisesti max 1xkk.

Vierailija
7/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä jäit yksinhuoltajaksi? 30 v

Avomieheni osoittautuikin toisen naisen aviomieheksi, jolla on kaksi suhteellisen pientä lastakin. Mies kauhistui, kun kuuli raskaudestani, joten selvitin tarkemmin hänen taustansa.

En

Ei vielä koskaan. Isä on nähnyt lapsensa kolme kertaa, mutta ei ole tunnustanut lastaan virallisesti.

Vierailija
8/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana jättäydyin viimein väkivaltaisesta suhteesta narsistiseen mieheen (en sano narsismi, ei diagoosia ;) ). Minä tein aloitteen ja painostin varmaan vuoden, ennen kuin suostui. Ainokainen kerta. Lapset ovat isällään joka toinen viikonloppu, saisi enemmänkin, aina kun kysyisi, no toistaiseksi ei ole 3 vuoteen kysynyt... Anteeksi, korjaus: lasten PITÄISI olla joka 2. viikonloppu, mutta käytännössä ovat siitä toisen yön miehen vanhemmilla.

Vierailija
9/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 36-vuotiaana, itse halusin erota, kaksi lasta ovat isällään joka toinen vkonloppu.

Vierailija
10/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35v

Varmaankin yhteinen päätös. Miehellä oli muita minun kiusakseni. Mutta minä tein kaikki paperityöt eron takia. Jälkikäteen olen ymmärtänyt, että miehellä tuli vanhat traumat pintaan ja todennäköisesti etsi huomiota noilta naisiltaan. Näiltä naispuolisilta olen kuullut, että mitään fyysistä ei koskaan näiden välillä ollut, vaikka ihastumisista puhuttiin ihan avoimesti. Sinänsä minulle ihan sama, jos ei olisi ollut valmis menemään hoitoon noiden traumojen ja kiusanteon vuoksi, niin en olisi lapsiamme halunnut tuollaista parisuhdetta näkemään.

Kerran

Noin 1-4 yötä kuussa. Vaihtelee, koska miehen epäsäännöllisten työvuorojen mukaan. Asuu myös toisella paikkakunnalla.

Vierailija
11/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 v.

Mies haki eron, halusi toiseen perheeseen isäksi.

En

Eivät koskaan, käy joskus elokuvissa tai syömässä lasten kanssa

Vierailija
12/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä jäit yksinhuoltajaksi? olin 24v

Miksi? Oliko kumpi aloitteellinen eroon vai oliko yhteinen päätös? mies vain lähti

Oletko jäänyt useamman kerran kuin yhdesti yksinhuoltajaksi? en, kerran vain

eivät koskaan, mies ei halua nähdä lastamme

Vierailija
13/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yksinhuoltajaksi 20-vuotiaana, koska olin sinkku ja sain lapsen. Ei ollut eroa, koska ei ollut suhdettakaan. Tavallaan olen jäänyt toisenkin kerran yksinhuoltajaksi erottuani avomiehestäni, jonka kanssa asuimme ja elimme yhdessä lapseni kanssa. Lapseni ei ole koskaan isällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän