Keskisen 4- 5 lasia viiniä vs av-mamman kohtuu juominen
Te jotka kirjoitatte juovanne viikonlopun aikana niin, ettei siitä koidu lapsille mitään haittaa niin kuinka Keskinen oli sitten siinä kunnossa?
Kommentit (44)
Keskinen (omien sanojensa mukaan) kertoi juoneensa tuon määrän ns. lämpiössä, muiden vieraiden kanssa, siis justiin ennen kameroiden eteen menemistään. Miten tähän nyt liittyy yhdenkään mamman tai ei mamman kohtuukäyttö?
Keskinen ei taatusti ollut juonut yhtä tai kahta viinilasillista, mitä itse pidän kohtuujuomisena lasten läsnäollessa.
Te jotka kirjoitatte juovanne viikonlopun aikana niin, ettei siitä koidu lapsille mitään haittaa niin kuinka Keskinen oli sitten siinä kunnossa?
viiniä eikä se vaikuta mitenkään minuun. Jos haluaisin olla samassa kuosissa kuin Keskinen, se vaatisi jo kaksi viinipulloa.
Eli veikkaan, että Keskinen taisi vähän kaunistella juomisiaan...
Näin hän itse väitti.
Keskinen ei taatusti ollut juonut yhtä tai kahta viinilasillista, mitä itse pidän kohtuujuomisena lasten läsnäollessa.
juoda ne 4 lasillista illan mittaan tissutellen kuin ennen lähetystä nopeasti!
Eläköön se pieni ero!
Väittikö se juoneensa 1-2 lasia vai 4-5 (avauksen otsikossa)?
Näin hän itse väitti.
Niinhän tuossa otsikossasikin kirjoitit. Mutta fakta on, että kukaan mies tai normaalikokoinen nainen ei tule tuollaiseen kuntoon lasillisesta tai kahdesta viiniä. Keskinen oli juonut arviolta noin puollolisen viiniä (mikä täsmäisi esim. viiteen ISOON 16 cl lasilliseen).
Näin hän itse väitti.
ja tarkensi 3,4,5 lasillista.....Eli totuus on vähintään viisi lasillista.... ;D
ei olekaan niin kohtuullista... Pikkuhiprakassa (kuten Keskinen) KAHDEN viinipullon jälkeen? Huh, huh...
viiniä eikä se vaikuta mitenkään minuun. Jos haluaisin olla samassa kuosissa kuin Keskinen, se vaatisi jo kaksi viinipulloa. Eli veikkaan, että Keskinen taisi vähän kaunistella juomisiaan...
olisin juonut pullon viiniä
mitä helvettiä keskisen tv-esiintymisellä on kenenkään juomisen kanssa?
ota säki pari, ei kiristä niin pahasti
kyllähän siitä jo humalaan tulee.
Silti en ymmärrä miten sitä voi verrata esim. kahden pienen viinilasillisen juomiseen illan mittaan.
Kun tulee sanomista pojalle jostain niin ensimmäiseksi nimeään kavereita jotka kanssa..
että taitaa olla pohjia alla ihan 24h/vrk
Mies on oikeasti tosi kulahtaneen näköinen, silmät turvoksissa ja naama pöhönä.
jos vedän jossain lämpiössä tunnissa 5 lasia viiniä, niin tatusti huomaa.
Jos taas juon lauantaina illallisella 1½ lasillista ja illan mittaan 3½ (=5) niin sitä ei taatusti huomaa edes lapset.
Mutta av:n absolutistit kai ajattelee että alkoholi on sellainen joka vaan kertyy elimistöön eikä ollenkaan poistu, eli on aivan sama juoko pullollisen tunnissa vai vaikka viidessä.
Toi tyhjään vatsaan on niin noloa ;)
ja päivä/ilta on pilalla! Kuinka teitä hitaasti juovia ei ala väsyttää? Tunnetusti on hyvää unilääkettä.
skumppaa lämpiössä ja sitä ennen pullon väkevää pohjille...
ja päivä/ilta on pilalla! Kuinka teitä hitaasti juovia ei ala väsyttää? Tunnetusti on hyvää unilääkettä.
Ehkä siksi etten humallu kun juon tarpeeksi hitaasti :) Siis ei tule edes sitä pikku hiprakkaa.