Facebook, taas... mitä tarkoittaa profiilin estäminen?
Kun on toi yksi sovellus, jolla näkee "kuinka moni on estänyt profiilisi" niin mitä se tarkoittaa jos joku mun FB-kavereista estää mun profiilin? Ettei mun päivitykset näy sille vai? Ainakin mä pääsen kaikkien kavereiden profiileja katsomaan.
Kommentit (6)
se tarkoittaa vaan, että joku ei näe sun statuksia eli tilapäivityksiä omassa uutis/newsfeedissä. jos se menee sun sivulle, se näkee. kätevää esim. jos ystävissä on joku joka päivittää tilaansa joka 3.sekunti :)
MUTTA nuo aplikaatiot joissa pystyy näkemään kuinka moni käy sun sivuilla ja kuinka moni on tehnyt mitäkin on ymmärtääkseni huijausohjelmia.
mä klikkasin tota, mut en sit kuitenkaan hyväksynyt sitä, et se sais käyttää se ohjelma mun tietoja yms. niin nyt sen jälkeen facebook ei oo avannut seinää, mun profiilia, eikä mitään, ainoo mihin pääsen, on asetukset. koitin googlettaa niin pointshop.fi mainosti jotain että voit tarkistaa meidän uudella ohjelmalla facebookissa kuka on estänyt sinut... et onko sen joku ohjelma. pointshopiltahan tulee mulle ainakin sähköpostiin kokoajan roskapostia vaik koskaan en oo sen sivuilla tai missään käynyt. googlettamalla ei oikein sen ja tämän keskustelun lisäksi mitään muuta löytynyt niin kirjoittelinpahan tänne... olis kiva tietää onko joku virus vai mitä hittoa... >:(
Se vastaus löytyy kysymyksestäsi eli profiilin estäminen on profiilin estämistä joten henkilö joka estää sinut ei näe facebookin kautta profiiliasi etkä sinä hänen millään haulla ja sama toisinpäin. Minkä värinen on sininen?
nyt se facebook taas toimii, kai se oli sit facebookin normijumitusta tms O.o
tyhmälle!! Pliiz.