Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! ryhmähaastatteluun......

Vierailija
03.02.2011 |

en ole ikinä ennen ollut sellaisessa.

mitä,mitä mitä siellä tapahtuu?

olen erittäin "epäsosiaalinen" yksilö,ja tunnen suurta tuskaa jo nyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen kummempaa! Pieni, intiimi tila, jossa rajattu määrä osallistujia (ehkä 8-10 kpl). Jokainen saa vuorollaan sanoa mielipiteensä, tai sitten keskustelu on ihan avointa. Aluksi voi olla kyselykierros po. aiheesta, mutta sitten ehkä syntyy keskustelua. Haastattelija johdattelee keskustelua, kysyy tarkennuksia, vaatii lisää perusteluja tms. Ei lainkaan paha nakki!

Vierailija
2/6 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jotain ammatillisia kysymyksiä,kuinka suoritua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäisessä haussa oli paikka, johon minä oikeistaan olin ainoa potentiaalinen hakija, 3 muuta hakijaa oli myös.

1 noista muista hakijoista oli aina inhonnut minua ja käytti koko haastattelun minun haukkumiseen :( tosi ahdistava tilaisuus.

Mutta sain paikan...

Vierailija
4/6 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun hakiessa olen ollut ryhmähaastattelussa. Meitä oli neljä+kaksi opettajaa. Ensin esittäydyttiin, sitten keskusteltiin annetusta alaan liittyvästä aiheesta ja lopuksi jokainen keksi jonkun alan ongelman ja esitteli sen muille. Näistä valittiin yksi aihe, jota yhdessä eteenpäin kehitettiin.

Oleellista on, että saa suunsa auki, kuuntelee muita, huomioi hiljaisemmat. Ei saa olla suuna päänä, eikä myöskään tuppisuu. Hyvä on kertoa kantansa ja mielipiteensä ja perustella ne. Hyvin se menee!

Vierailija
5/6 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo ryhmähaastattelu laittaa minut kyllä aivan lukkoon.

olen varmasti tulipunainen kun yritän ottaa osaa keskusteluun.

kyllä minusta sitten työpaikalla sosiaalisuutta löytyy ja tulen toimeen kaikkien kanssa,mutta olen niin armottoman ujo uusissa tilanteissa.

lähinnä tuntuu,että miten voin muka mennä tuollaiseen prässiin selvinpäin:D

ap

Vierailija
6/6 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu, enkä toista kertaa aio joutua. Oon kans vastaavanlainen tyyppi ku sinä ap. Menin ihan lukkoon. Kyselivät meiltä kaikilta vuorotellen saman kysymyksen. Vaikeita kysymyksiä, menin kans iha punaseks ku yritin jotai selittää. Tunsin itteni iha toopeks.