Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei katkerat iltatähdet!

Vierailija
03.02.2011 |

sain viimeisen nelikymppisenä. Mistä lapseni on jäänyt paitsi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai minut kun oli 38v. Ja kuoli sairauteen 48-vuotiaana. Itse olen saanut lapseni 25- ja 26-vuotiaana. Toki minäkin voin kuolla vaikka huomenna, mutta riskit on kuitenkin pienemmät! Tuskin lapsesi mistään paitsi jää jos sinulla virtaa riittää ja pysyt terveenä.

Vierailija
2/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 35 kun synnyin ja olen 10 vuotta nuorempi kuin siskoni. En välttämättä nyky standardien mukaan mikään iltatähti... En ole katkera!!! Päin vastoin minulla on ollut huomattavasti paremmat mahdollisuudet harrastaa kaikkea mitä olen halunnu kuin siskollani, koska vanhemmilla on ollut paremmat tulot sitten myöhemmin. Isosisko se katkerampi on!

Isäni on voivotellut että ei ehtinyt viettää aikaa/touhuta niin paljon minun kanssani, mutta isäni ei ole tainnu laskea mukaan harrastusmatkoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäisistä serkuista, en muusta

Vierailija
4/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäisistä serkuista, en muusta

Vierailija
5/5 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen jääneeni paitsi sisarusten seurasta, kun ikäeroa noin kymmenen vuotta. Ei se ole sama kuin jos on samanikäisiä sisaruksia. Koen myös jääneeni paitsi normaalin lapsiperheen elämästä, sillä vanhempani eivät enää jaksaneet keskittyä minuun yhtä paljon kuin sisaruksiini, siis harrastaa lapsia miellyttäviä juttuja. Myös serkut ja perhetutut olivat paljon vanhempia, mikä oli ikävää, en ole koskaan viettänyt lomia suuren lapsilauman keskellä.

Itse en haluaisi lapsilleni isoa ikäeroa, tai jos iltatähti tulisi, toivoisin niitä ainakin kaksi.