Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotiaalle kantoreppu vai rinkka?

Vierailija
03.02.2011 |

Kannattaako tässä vaiheessa ylipäänsä ostaa enää kantovälinettä? Olen suunniteellut että näin päästäisiin kulkemaan hyvin eri paikoissa, taapero saisi kävellä minkä kävelee ja loppumatkan kuljettaisin selässä.

Kantorepuissa voi ohjeen mukaan kantaa jopa 20-kiloista, onko tämä realistista?

Millä perusteella olette päätyneet reppuun tai rinkkaan, ja missä sitä käytätte, metsälenkeillä vai kaupungilla? Kummalla raskaampi kantaa? Toimiiko reppu talvikelillä toppavaatteissa? Kertokaa myös merkki ja suositelkaa tai haukkukaa, kiitos! Tiedän kyllä että oma löytyy vaan kokeilemalla, mutta perustellut mielipiteet auttaa asiaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee kevyempi (minulla ei ole omaa kokemusta rinkoista). Kantorepussa olen kantanut 16 kg lasta päiväkodista kotiin ongelmitta eli ainakin puoli tuntia jaksaa keposesti kantaa.

Vierailija
2/3 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantorepuissa ei taida yleensä olla juurikaan tilaa muille kantamuksille lapsen lisäksi. Rinkkaa puoltaa se, että siinä voisi olla kunnon tila mukaan otettaville tavaroille. Saisi evästä, vaippaa ym samaan selkään. Toisaalta ovathan rinkat paljon massiivisempia kuin kevyet kankaise kantoreput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kantoreppu on kymmenen kertaa parempi. Rinkka on sellainen nitisevä natiseva kova korkea ja huojuva. Kantoreppu pehmyt ja luonteva. Kantorepuissakin on malleja, joihin saa myös tavaraosan liitettyä.

Meillä juuri tuo ikäväli 1-2.5 vuotta on ollut sitä parasta kantoaikaa. Kannattaa ostaa juuri sellainen malli, jossa sitä tilaa on sitten isommallekin. Ihan korvaamaton matkoilla, kun on ollut sellaisia rakennuksia ja alueita, joissa ei rattailla pääse (esim. Turunlinna jne.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän