Lue keskustelun säännöt.
mitä mieltä miehen kommentista
02.02.2011 |
Oli puhetta Esko Eerikäisestä ja mies sanoi että hän ei haluaisi olla vk-loppu isä eron tullessa eli ei sitten haluaisi nähdä lapsia ollenkaan. Oli minusta outoa ettei halua nähdä lapsia sitten ollenkaan. Minusta taas lapsilla pitäisi olla yksi koti eikä jatkuvasti reissata.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla