Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä teitä vaivaa, kun annatte kaikille lapsille aina samat nimet

Vierailija
02.02.2011 |

Seuraatte kuin pässi teurastajaa. Naapuri antaa pilttinsä nimeksi Emman, niin ettekö te mielikuvituksettomat lypsykoneet ole lypsämässä samasta utareesta? Katsotte lehdestä "Onpas kiva nimi, tosi uniikki." Joo, muutkin tykkää, onhan niitä yhdellä luokalla jo viisi, kun rakas Veetisi raahaa pienen ylisyötetyn takapuolensa ekikselle.

Mitäs siihen sanotte. Lampaat!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kun ap ja voin kertoa et ei ollut lapsena kivaa tulla kiusatuksi nimestä ja vieläkin joka kerta kirjain kirjaimelta selventää nimeään uusille ihmisille. t.äiti, joka on antanut lapsilleen tavalliset suomalaiset nimet

Emman vai?

pojan nimi olisi Emma ; ) Eikä ole muuten Veeti eikä Leevikään. Pojan nimi tulee Niskavuori sarjoista, siinäpä sulle ap miettimistä ; )

Kustaava? Siinäpä nimeä nuorelle miehelle kerrakseen, iäksi loppuun asti, kehdosta hautaan. Ap

ja tule sit takas vaahtoamaan tänne ; ) Hyvää yötä ja hyvää mielenterveyttä sinulle : )

Vierailija
2/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kun ap ja voin kertoa et ei ollut lapsena kivaa tulla kiusatuksi nimestä ja vieläkin joka kerta kirjain kirjaimelta selventää nimeään uusille ihmisille. t.äiti, joka on antanut lapsilleen tavalliset suomalaiset nimet

Emman vai?

pojan nimi olisi Emma ; ) Eikä ole muuten Veeti eikä Leevikään. Pojan nimi tulee Niskavuori sarjoista, siinäpä sulle ap miettimistä ; )

Kustaava? Siinäpä nimeä nuorelle miehelle kerrakseen, iäksi loppuun asti, kehdosta hautaan. Ap

ja tule sit takas vaahtoamaan tänne ; ) Hyvää yötä ja hyvää mielenterveyttä sinulle : )

Mutta en minä ole hullu. Minun äitini on testauttanut minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun ei oo ennakkotapausta. Kolme lasta on ja kaikilla kauniit kansainväliset nimet, osa löytyy kyllä Suomenkin kalenterista. Että mustana lampaana tässä sitten. Ja on muuten ihan historian suurnimiä toisena ja kolmantena nimenä!

Vierailija
4/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No mitäs haukut äitejä pelkästään.

kaikessa muussakin ihmiset matkivat vaan toisia.

muka kaikki tykkäävätn nyt jostain valkoisesta ja rikkinäisestä tavarasta kotonaan, se on muotia ja KAIKKIEN mielestä kivan näköistä. ja ovat olevinaan nIIIN PERSOONALLISIA KAIKKI JA OMANNÄKÖISTÄ SISUSTUSTA ON KAIKILLA, vaikka kaikilla on ihan sama.

ja nuo nimet. kaikki muka antavat sellaisen persoonallisen josta its tykkäävät ja silti kaikkien nimet on veeti ja eetu ja pihla ja emma.

ja vaatteet. kaikki muka haluavat pukeutua oman maun mukaisesti, mutta kas kummaa, kaikilla on just ne samat kuteet kuin kaikilla toisilla. esim. viime vuosin aon tarkoittanut, että kaikki katsovat sinua kuin olisit joku E.T, jos sulla on päällä joku paita, joka ei olekaan ihan vartalonmyötäinen. tai takki, sehän on varmasti tosi köyhä, jos ei laita sellaista takkia, jossa ei ole ylimääräistä, tai jos pitää takkia, joka on vanha ja ehjä.

ja kaikkien mielestä on jotenkin hienoa pitää jotain kallista. Aivan sama miltä näytätä kunhan se on kallista. silloin se on hyvä.

ja joo. IHMINEN ON LAMMAS. SINÄ OLET AP IHAN OIKEASSA.

Vierailija
5/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole syypää siihen jos joku sattuu pitämään samasta nimestä kuin minä ja antaa sen omalle lapselleen.

Tottakai annan sen nimen minkä itse koen sopivaksi.

AIka hankalaksi kävisi elämä jos tarvitsi sen perusteella nimetä lapsensa ettei naapurissa ainakaan asuisi saman nimistä lasta.

Kummallekkin lapselleni valittii mieheni kanssa mieleisemme nimet. Eivät ne tosin olleet muotinimiä, mutta mitä sitten.

Jos olisin pitänyt Veeti nimestä ja se olisi mielestäni ollut mukava nimi lapselle, niin tottakai mä olisin nimennyt lapseni Veetiksi. Enkä suinkaan sen vuoksi että mahdollisimman monet muutkin pitävät Veeti nimestä.

Vierailija
6/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatte kuin pässi teurastajaa. Naapuri antaa pilttinsä nimeksi Emman, niin ettekö te mielikuvituksettomat lypsykoneet ole lypsämässä samasta utareesta? Katsotte lehdestä "Onpas kiva nimi, tosi uniikki." Joo, muutkin tykkää, onhan niitä yhdellä luokalla jo viisi, kun rakas Veetisi raahaa pienen ylisyötetyn takapuolensa ekikselle.

Itse annoin harvinaiset (suomalaisen) nimen ja heti tuli haukkuja =)

Mä annoin myös vähän harvinaisemman suomalaisen nimen ja nimenantojuhlissa jopa höröttivät pilkankatkuista naurua.

Vierailija
7/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai älyllisen piikkinsä viestissä 7. Sitä komppaillen kohti seuraavaa nimivääntöä.

Vierailija
8/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muotinimi oli Marjatta, joskus Minna tai Sanna ja nyt Emma. Ihminen on ihminen aina vaan.

Vierailija
9/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, nimenomaa näin. MIKSI. Koska kristityt on lampaita... Seuraavat yhtä pitkäparta paimenta ja antavat nimensä samalla kaavalla

Vierailija
10/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin harvinaiset (suomalaisen) nimen ja heti tuli haukkuja =)

Vierailija
11/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, nimenomaa näin. MIKSI. Koska kristityt on lampaita... Seuraavat yhtä pitkäparta paimenta ja antavat nimensä samalla kaavalla

kristityt ainoastaan. Jännää...

Vierailija
12/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten yhteiskunnissa on sellainen hassu iliö kuin kulttuuri, johon kuuluu tietyissä asioissa ja tietyssä määrin yhdenmukainen tapa ymmärtää ja käsitteellistää asioita.

Samoin ainakin länsimaisiin kulttuureihin kuuluu yleensä se, että tietty osa on kultuurisen maun "edelläkävijoitä" ja pitää suuria massoja maultaan huonompina, vähemmän hienostuneempia ja persoonallisia makumieltymyksiä omaavina.

Siis mikä sua ap vaivaa kun et ymmärrä tällaisia ilmiöitä? Sitä paitsi, ko. laumasielu-ilmiöhän toimii nimenomaan sinun eduksesi sikäli, että voit toisin toimimalla profiloitua (ainakin omassa mielessäsi) edistykselliseksi ja omaperäiseksi.

Vierailija
13/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan liikaa opettajallekin et kaikki 5 Veetiä on vielä ylipainoisiakin.

Vierailija
14/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse avauksessasi sen sanoit, että miksi.

Koska me olemme lampaita.

Bäääääääääääää!!

Vierailija
15/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä jokaiselle on annettu nimi ihan erikseen ja vain yhden kerran eli ei tosiaan aina...

Vierailija
16/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on liian yleinen nimi, milloin liian harvinainen.

Me annettiin lapsille sellaiset nimet mistä tykättiin, riippumatta siitä mitä naapurit tmv. ajattelivat.

Vierailija
17/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka siellä oli veeti, emma, aino ja emilia, niin ei mitään noista viisin kappalein ollut. Siis kyllä se nimien kirjo on laaja, kaikesta huolimatta.

Vierailija
18/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kun ap ja voin kertoa et ei ollut lapsena kivaa tulla kiusatuksi nimestä ja vieläkin joka kerta kirjain kirjaimelta selventää nimeään uusille ihmisille.

t.äiti, joka on antanut lapsilleen tavalliset suomalaiset nimet

Vierailija
19/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi MINÄ! Sen sijaan, että annoin lapselleni tämänhetkisen trendinimen, annoin nimen joka on ollut trendikäs jo pitkään. Samannimisiä ihmisiä on joka ikäluokka pullollaan ja vielämpä ympäri maailmaa!

Sofian äidiltä terkkuja kaikille Marioiden äideille!

Vierailija
20/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kun ap ja voin kertoa et ei ollut lapsena kivaa tulla kiusatuksi nimestä ja vieläkin joka kerta kirjain kirjaimelta selventää nimeään uusille ihmisille.

t.äiti, joka on antanut lapsilleen tavalliset suomalaiset nimet

Emman vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän