Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on joku joka haukkuu muita koko ajan itsekkääksi

Vierailija
02.02.2011 |

olen muutamassa omassa ketjussani törmännyt, että minua on haukuttu yhtäkkiä ITSEKKÄÄKSI ihmiseksi (en tajua miten siihen pisteeseen on tultukaan).

No nyt olen huomannut että kyllä muitakin, siis ihan ihme asiayhteydessä, yhtäkkiä käy joku tuomitsemassa miten ap tai jonkun kommentin tekijä on kovin itsekäs ihminen (vaikkei minulla ainakaano lisi tullut ko. kommentista mitään sellaista mieleen).

Jotenkin tuntuu välillä, että kyseessä on sama ihminen, ainakin kerran huomasin että sama tyyppi koko ajan vainosi minua parissa ketjussa.

Ilmeisesti jollakulla on sitten vaan niin paha olla, että helpottaa tulla tänne ihmisiä tuomitsemaan...

toisaalta luulen että tämä ihminen pohjimmiltaan itse pelkää tai inhoaa itsessään itsekkyyden piirteitä, eli niitä löytyy hänestä.

Itse en ikinä juuri hauku toisia, enkä ainakaan itsekkääksi, mutta saatan joskus puolileikillään joitakin nimittää "juntiksi" - ja ehkä tämä juontaa taas siitä että junttiahan minussakin on sukujuuret. Ja enkä nyt oikeasti ole tyyliltäni mikään trendi-city-ihminen, tavallinen lähiö-äiti, vaikka vähän junttikin.

Tod. näk. tämä itsekkääksi toisia nimittelevä on itse pohjimmiltaan aika itsekäs, sitä tajuamatta...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä