Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla terve, hyväkuntoinen, rauhallinen, iloinen ja hyvä äiti, mutta

Vierailija
02.02.2011 |

olen lapsilleen karjuva hirviöäiti =( Ikää vasta reilut 30v ja välillä mietin et oliks tää tässä.

Nyt pitäs ottaa itteensä niskasta kiinni ja aloittaa kuntoilu ja muutenkin terveellisemmät elämäntavat ja rauhoittua, mutta miten ihmeessä sen teen, mistä aloitan???????????????????????????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minullekin. Tunnen itseni välillä todella inhottavaksi. Mutta kaikki tuntuu olevan mun harteilla ja miehestä on aika harvoin mitään apua. Aamuisin risoo eniten ku itse nousen hyvissä ajoin, ulkoilutan koiran ja alan sitten loppuperhettä repiin sängystä. No puolituntia ennen lähtöä isäntä sitten viitsii nousta ja kantaa lapset aamupalapöytään jos en ole jo saanu niitä ylös. Sitten alkaa tappelu aamupalasta...

Vierailija
2/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi itkin kun tuntui niin pahalta kun olin lätkäissyt lasta pyllylle. Ja muutenkin karjun jatkuvasti... Miten tästä pääsis irti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun lähtee ja kuuden jälkeen on kotona jossa sekainen kämppä, sairastunut työreissusta palannut mies ja vaativat pikkuiset niin avot! Itse toipilas, nälkäinen ja väsynyt. Tulisi jo klo 22, jolloin saa ns. oman rauhan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme