Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko pitäisi varata pakkaamiseen 2 vk:n reissulle??

Vierailija
02.02.2011 |

Siis en jaksais millään! Ja hirveästi kaikkea muuta tehtävää, kiirettä töissä, iltamenoja ja aika loppuu ihan kesken.

Ja lomareissu tulossa.

Kauan mun pitäisi varata pakkaamiseen aikaa 4h kamoille, 2 viikon reissu? (Joudun varmaan siis käytännössä aika pitkälle tsekkaan miehenkin kamat).

Nyt on pää niin tyhjä etten enää osaa hahmottaa meneekö siihen 2 tuntia vai 2 päivää. (ja kun niin harvoin matkustellaan)

Jos su-iltana lähtö niin ei taida uskaltaa jättää kaikkea sunnuntaille, vai... (etenkin kun en oo varma mitä kaikkea tarttee vielä syöksyä kaupoista ostamaan, itekin oon lihonut ja ei taida olla mitään päälle pantavaakaan :(.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkailen pikkuhiljaa ja kirjaan ylös kaiken mitä olen pakannut. Ehtii sitten pestä ja kuivattaa vielä jos tarvii.

Vierailija
2/4 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 6 tuntia. Pakkaisin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pe on iltamenoa niin että olen pois kotoa ihan aamusta aina johonkin yöhön asti (ja siis pitäis jaksaa vielä la töihin hohhoi).

Lisäksi mun pitäisi ehtiä siivota tää kämppä kun tänne tulee ystäväni talo- ja kissavahdiksi ja en kehtaa jättää tätä hirveään sotkuun (siis pakko ehtiä oikein parempi siivous, lattian pesut ym.)

Mä oon niin jumissa jotenkin (ja niin poikkii ja energia alhaalla tästä päivästä), että nytkin kun pitäis tehdä jotain niin ei vaan ole voimia.

(verensokeri kai jotenkin liian alhaalla eikä tunnu korjautuvan syömisellä)

himpsutin reissu.(ja risoo kun mies ei oo osallistunut matkajärjestelyihin mitenkään, lähti vielä työmatkalle!)

ap

Vierailija
4/4 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Thaimaahan, niin riittää tunti. UIkkarit, parit ylä- ja alaosat, alusvaatteet ja kengät riittää. Loput ostat periltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän