Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanat kokkiohjelmat

Vierailija
02.02.2011 |

Olen aivan innoissani, kun on saatu tälle talvelle niin paljon hyviä kokkiohjelmia telkkuun. Master Chef ja Top Chef Suomi, olen niin koukussa. Top Chefissä ärsyttää vaan suunnattomasti, kun mukaan on ängennyt se tunnettu tv-kokki Maija Silvennoinen. Joka välissä korostaa, kuinka tämä hänen kyllä pitäisi klaarata. E´n tykännyt hänestä yhtään silloinkaan, kun oli Huomenta Suomen kokkina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää se Maija Silvennoisen itsekorostus! Katsoo muita ihan nenänvartta pitkin! No, ehkä se ohjelma on tahallaan leikattu niin, että tulee tuollainen vaikutelma, mutta kuitenkin!!

Saman ohjelman toinen vanhempi rouva (Ulla) taas on aivan ihana:) Olin joskus 90-luvulla kesätöissä hotellissa, jossa hän oli silloin keittiömestarina. Tosi hauska tyyppi irl ja varmasti ammattitaitoinen. Toki se, että on ns. vanhan liiton naisia, varmasti näkyy ohjelmassa.. Toivottavasti ei kuitenkaan tippuisi ihan heti, voisivat ne 20+ tyypit oppia häneltä yhtä ja toista:)

Vierailija
2/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain tuosta Top Chefistä jotenkin sellaisen käsityksen, että nuo muut osallistujat pitävät Maijaa tosi mukavana ja kannustavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin hassua, kun siinä on samalla viivalla niin eri tasoisia kokkeja. Esim just se Maija jolla ilmeisesti vuosikymmenien kokemus ja sitten niitä parikymppisiä, jotka väkisinkin on just koulusta valmistuneita ilman työkokemusta..

Vierailija
4/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat KOLIIKKIohjelmat :D

Joo, ei väsytä yhtään.

Vierailija
5/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

top chef! Jee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän