Miksi joku päivittää fb:tään esim. ravintolasta?
Onko siellä niin tylsää että pitää fb:n kertoa mitä tapahtuu?!
Kommentit (9)
Mulla on myös kaveri joka laittaa tosi epämääräistä ja porukka kyselee mikäs nyt on. Tyyppi ei koskaan kerro! Jättäisi sitten laittamatta!
Miks fb:ssä pitää ylipäätään päivittää kaikki täysin turhainpäiväiset asiat?
Mulla oli yksi tuttu, joka oli kotirouvana eikä sillä ollut paljon tekemistä, joten kerrankin sen päivä oli tälläinen fb:n mukaan:
Anna tekee aamupalaa
Anna menee tänään kampaajalle
Anna ottaa päiväunet
Anna siivoaa
Anna on tyytyväinen kun nyt on niin siistiä taas
Anna lähtee kampaajalle
Anna tykkää uudesta kampauksestaan
Anna alkaa kokkamaan päivällistä
Anna EI tykkääkäään uudesta kampauksestaan. Apua!
Anna sanoo kaikille hyvää yötä
Toi oli niin käsittämätöntä, että jäi mieleen...
sitten olla FB:ssä? Ideahan on jakaa itsestään jotain. Mä ainakin käyn siellä katsomassa mitä kaverit on laittaneet...
no jotkut päivittää fb:tä esim ruokatunnilla töissä....tai lääkärin vastaanotolla odottaessa. Kännykällähän tääkin on mahdollista.
Miks fb:ssä pitää ylipäätään päivittää kaikki täysin turhainpäiväiset asiat?
Mulla oli yksi tuttu, joka oli kotirouvana eikä sillä ollut paljon tekemistä, joten kerrankin sen päivä oli tälläinen fb:n mukaan:
Anna tekee aamupalaa
Anna menee tänään kampaajalle
Anna ottaa päiväunet
Anna siivoaa
Anna on tyytyväinen kun nyt on niin siistiä taas
Anna lähtee kampaajalle
Anna tykkää uudesta kampauksestaan
Anna alkaa kokkamaan päivällistä
Anna EI tykkääkäään uudesta kampauksestaan. Apua!
Anna sanoo kaikille hyvää yötäToi oli niin käsittämätöntä, että jäi mieleen...
Minulla tosiaan yksi kaveri päivittää esim. ollessaan jonkun bändin keikalla, että kivaa on. No joo eikö sen ehtisi kirjoittamaan sitten seuraavanaki päivänä, että kivaa oli. Minulle ainakin tulee sellainen olo, että ai oikeastiko on niin kivaa, että pitää kännykkälläki kesken keikan fB:ssä roikkua.
Toinen kaveri puolestaan kertoo mitä telkkariohjelmia tulee ja mitä missäkin ohjelmassa tapahtui..Huoh!
no jotkut päivittää fb:tä esim ruokatunnilla töissä....tai lääkärin vastaanotolla odottaessa. Kännykällähän tääkin on mahdollista.
-ap-
kys. henkilöllä ei ole todellisia ihmissuhteita tässä ja nyt, vaan se on siirtänyt koko olemassaolonsa facebookiin?
muutenkin vaikka ystävälleen, ravintolasta, keikalta ym. Ihan samalla vaivalla tekstaa kännykällä facebookiin.
päivittäjältä itseltään?