Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb. Mikä idea on ottaa kaveriksi, jos ei halua näyttää seinäänsä?

Vierailija
02.02.2011 |

Miksi pitää sellaisia kavereita, joille ei halua antaa mitään tietoja itsestään ja elämästään, vaikka itse voi lukea "kaverinsa" seinää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kehdannut kieltäytyä kaveripyynnöstä? Mutta ei kuitenkaan halua jakaa kaikkea? En minä esim haluaisi työkavereille, varsinkaan alaisille, kaikkea jakaa vaikka voisin ollakin kaveri.

Vierailija
2/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä just poistin itseltäni yhden tollasen "kaverin", kun huomasin, etten pääsekään näkemään enkä kirjottamaan sen seinälle.

Olkoon, mokoma, en kaipaa! Mutta kieltämättä tuli vähän outo fiilis... Haluuks ne vaan pitkän kaverilistan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse pyytänyt kaveriksi.

kai jotkut ovat sitten näitä keräilijöitä, jotka haluavat pitkän kaverilistan vain näön vuoksi.

Vierailija
4/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osa seinästä on heiltä piilossa. Jotkut päivitykset näkyvät kaikille.

En ole yhtään työkaveria itse pyytänyt kaveriksi, mutta olen heidän pyyntönsä hyväksynyt. En kuitenkaan halua jakaa heille kaikkea, mitä muille kavereilleni, joten siksi tällainen rajaus.

Olen myös piilottanut itseltäni pari kaveria, joiden päivityksiä en syystä tai toisesta jaksa lukea, mutta joihin haluan pitää toisinaan yhteyttä facen kautta. Esim. ystävä, joka päivittää pari kertaa päivässä äidinkielellään, jota en ymmärrä - yhteinen kielemme on englanti, jolla viestittelemme viikoittain.

Vierailija
5/5 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa työkontaktin ja olla päästämättä sitä seinälle, joka ei työasioita kosketa.

Verkottumista.