Hyvää huomenta! Esittäydyn uutena palstalaisena
Hei vaan kaikki!
Tulin tuolta kirkonmäeltä tänne palstalle jutustelemaan.
Työssäni pyrin tukemaan ihmisiä erilaisissa elämän kriiseissä ja tarkoitukseni on myös täällä tarvittaessa availla näkökulmia elämän kieputukseen.
Minulta saa myös kysyä ja vastauksiani saa vapaasti kommentoida.
Olen itsekin äiti ja ollut aikoinaan muutama vuosi sitten odotuspalstalla mukana.
Olen paikalla vähän satunnaisesti, mutta kuitenkin muutaman kerran viikossa.
Toivotan kaikille jo himppusen valoisampaa Aamun-päivää!
diakoni Meiju
Tikkurilan seurakunta
Vantaan seurakunnat
Kommentit (51)
Selaat vaan tarpeeksi pitkälle tai painat Ctrl+F ja kirjoitat kenttään esim. meiju.
http://www.vantaanseurakunnat.fi/tikkurila/yhteystiedot
Vaikea kyllä silti kuvitella, että kirkko maksaisi jollekulle palstailusta. Toisaalta, näinä aikoina ne taitaa tehdä mitä hyvänsä saadakseen vähän jäseniä takaisin : )
Onko esiintymisesi täällä osa Tikkurilan seurakunnan sosiaaliseen mediaan levittäytymisen strategiaa?
Muista, että tämä palsta voi horjuttaa jopa sinunkin uskoasi ;D
Onko täällä eniten kadotettuja sieluja?
20
me kirkon työntekijät toimitaan myös muillakin keskustelupalstoilla, ihan tasaveroisina juttelijoina. Halutaan olla siellä, missä ihmiset ovat, juttelemassa niistä asioista, jotka elämää sivuaa. Joissain kauppakeskuksissakin on kappeleita, en muista oliko se nyt Iso Omena (muistaako kukaan?)
ei tässä mitään "soluttautumista" ole, vaan ihan avoimin mielin ja vuorovaikutuksessa pyritään toimimaan.
terv diakoni Meiju
on ihan hieno homma. Sinne kannattaa mennä, missä ihmiset ovat. Ei kirkon kannata erakoitua sinne suunnuntai-aamu klo 10 jumiksiin. Sinne löytää tiensä niin harva meistä.
että toi tyyppi on Tikkurilan seurakunnasta?
No mikäpäs siinä jos joku haluaa tulla roikkumaan ja viihdyttämään muita tuolla hahmolla:)
Toi voi olla pilkkaa muita siellä seurakunnassa toimivia kohtaan, jos tulet tänne heittämään vitsiä ja kertomaan "totuuksia"
Sanon vielä että mua se ei haittaa. Ajattelin vain varoittaa.
Muista, että tämä palsta voi horjuttaa jopa sinunkin uskoasi ;D
Voi käydä päin vastoinkin kun huomaa kuinka hyvin omat asiat.
että toi tyyppi on Tikkurilan seurakunnasta? No mikäpäs siinä jos joku haluaa tulla roikkumaan ja viihdyttämään muita tuolla hahmolla:) Toi voi olla pilkkaa muita siellä seurakunnassa toimivia kohtaan, jos tulet tänne heittämään vitsiä ja kertomaan "totuuksia" Sanon vielä että mua se ei haittaa. Ajattelin vain varoittaa.
kun tiedän, että kirkolla on tuommoisia juttuja menossa. Täälläkin voi olla ihan oikeita ihmisiä ;)
aikaisemmin? Jos et, yritä kestää meitä ;)
että toi tyyppi on Tikkurilan seurakunnasta? No mikäpäs siinä jos joku haluaa tulla roikkumaan ja viihdyttämään muita tuolla hahmolla:) Toi voi olla pilkkaa muita siellä seurakunnassa toimivia kohtaan, jos tulet tänne heittämään vitsiä ja kertomaan "totuuksia" Sanon vielä että mua se ei haittaa. Ajattelin vain varoittaa.
ihan löytyy tämä meiju vantaan seurakunnan listoilta!
että toi tyyppi on Tikkurilan seurakunnasta? No mikäpäs siinä jos joku haluaa tulla roikkumaan ja viihdyttämään muita tuolla hahmolla:)
En minä ainakaan näe kovin paljon syytä epäillä. Ainahan netissä voi esiintyä muuna kuin on, mutta toisen nimellä esiintymisestä voi joutua ongelmiinkin.
Eri yhteisöillä on mukana ihmisiä netissä ihan työn puolesta ja ainakin tämä Meiju on avoin taustastaan. Tiedän, että esim. yrityksillä on tapana .mm markkinoida anonyyminä, mikä menee minusta jo huijauksen puolelle.
Tiedän, että esim. yrityksillä on tapana .mm markkinoida anonyyminä, mikä menee minusta jo huijauksen puolelle.
älähdetään aika nopeasti nettikeskusteluissa. Voi olla vain haitaksi jos yrittää sillä tavalla markkinoida firmaa. Tämä avoin tapa on ihan ookoo.
Ihanan valoisa avaus päivälle. Tervetullutta ainakin minun puolestani.
Jos et paljoa ole täällä palstaillut, niin kannattaa ottaa viestit sillä tavoin leppoisasti. Suurta huvia täällä on keksiä aloituksia omasta päästä ja piikitellä toisia. Tulet varmasti saamaan negatiivista kommenttiakin, mutta eipä niistä kannata välittää. Ja kaikkea ei sitten kannata uskoa ja ottaa tosissaan. :) Tervetuloa!
Ihanan valoisa avaus päivälle. Tervetullutta ainakin minun puolestani.
Jos et paljoa ole täällä palstaillut, niin kannattaa ottaa viestit sillä tavoin leppoisasti. Suurta huvia täällä on keksiä aloituksia omasta päästä ja piikitellä toisia. Tulet varmasti saamaan negatiivista kommenttiakin, mutta eipä niistä kannata välittää. Ja kaikkea ei sitten kannata uskoa ja ottaa tosissaan. :) Tervetuloa!
sua ja muitakin tervetulotoivotuksista. Ainahan tämmöisen uuden edessä vähän jännää vanhaa konkariakin.
Iloista päivää kaikille, poistun välillä muihin askareisiin, palailen päivän mittaan!
Diakoni Meiju
(ihan oikeasti olen Tikkurilan seurakunnasta!)
harrastaa todella ikävää rasistista vihakirjottelua. Sun pitäisi pitää niille puhuttelu.
Täällä tuntuu olevan paljon uskovaisia ihmisiä jotka harrastaa todella ikävää rasistista vihakirjottelua. Sun pitäisi pitää niille puhuttelu.
että sellaisia uskovaiseksi itseään sanovia erityisen paljon olisi. Mistä muuten tiedät, että ovat uudestisyntyneitä kristittyjä?
t. uskis, joka haluaa rakastaa kaikkia eikä hyväksy mitään vihakirjoitteluita.
Mistä muuten tiedät, että ovat uudestisyntyneitä kristittyjä?
kirjoittelee jotain Jeesus-juttuja, niin ilmeisesti sitä ei sitten kuitenkaan jollain kaavalla lasketa uskovaiseksi...?
Olen aina pitänyt uskoa lapsellisena ja tunnustan rääkänneeni uskiksia useissa ketjuissa.
En ymmärrä sinisilmäisyyttä, enkä tuomitsemista, jotka molemmat minusta liittyvät usein kristinuskoon.
Jos kymmenen miljoonaa ihmistä maailmassa näkee nälkää, miljoonat asuvat sota-alueilla, ihmisoikeusrikkomuksia on 156 maailman maassa, miten voidaan sanoa, että Jumala pitää huolen omistaan ja rukoileminen auttaa? Tämä maailmahan on täysin sairas, epäoikeudenmukainen ja julma.
En myöskään ymmärrä kristittyjen vihaa muslimeja kohtaan. Miten ihminen voi tietää kuka on eniten oikeassa ja uskoo oikeimmalla tavalla oikeimpaan Jumalaan?
Perustelut ovat usein luokkaa, suomalaisia pitää auttaa ensin. Emmekö olekaan Jumalan silmissä samanarvoisia uskostamme riippumatta?
helposti löydettävissä, sekä valokuva.
nimim. it-mimmi
Onko täällä eniten kadotettuja sieluja?
20