Tämä yhteiskunta pitäisi saada kääntymään ajattelemaan
niin ettei vauvan tulo ole paha asia vaan iloinen suuri lahja ja että abortti on murha eikä mikään esim. luomen poistoon verrattava asia.
Kommentit (12)
niin ettei vauvan tulo ole paha asia vaan iloinen suuri lahja ja että abortti on murha eikä mikään esim. luomen poistoon verrattava asia.
Tämä juuri on vikana kaikissa sokeasti uskovissa uskonnosta riippumatta: kaikkien muiden tulisi elää kuten he itse ja ajatella samalla tavalla. Mikään muu vaihtoehto ei ole sallittua. Tuo on äärimmäisen itsekäs ja suorastaan pelottava asia.
Tuo on äärimmäisen itsekäs ja suorastaan pelottava asia.
Mielestäni on myös äärimmäisen itsekästä ja todella pelottavaa, että ihminen voi itsekkäästi päättää toisen elämästä ja kuolemasta.
Ja ei, en edusta mitään uskontoa.
Mielestäni on myös äärimmäisen itsekästä ja todella pelottavaa, että ihminen voi itsekkäästi päättää toisen elämästä ja kuolemasta.
On se kummallista, että meillä täällä on aikaa pohtia soluklöntin oikeuksia. Maailmassa moni kuolee nälkään, koska länkkärit haluavat syödä lihaa. Lihakilon valmistukseen menee useita kiloja kasviproteiinia. Samat lihaanit vinkuvat soluklöntin oikeuksien perään, vaikka tyytyväisinä syövät kuolleita eläimiä ja siten tapattavat vielä lajitovereitaan.
:D
Ihan kauhea lause tuo sinun otsikkosi.
Mielestäni on myös äärimmäisen itsekästä ja todella pelottavaa, että ihminen voi itsekkäästi päättää toisen elämästä ja kuolemasta.On se kummallista, että meillä täällä on aikaa pohtia soluklöntin oikeuksia. Maailmassa moni kuolee nälkään, koska länkkärit haluavat syödä lihaa. Lihakilon valmistukseen menee useita kiloja kasviproteiinia. Samat lihaanit vinkuvat soluklöntin oikeuksien perään, vaikka tyytyväisinä syövät kuolleita eläimiä ja siten tapattavat vielä lajitovereitaan.
:D
Niin eli ajattelet niin et pistetään paha kiertämään? Kerta noikin tekee noin ja näin niin mäkin teen sit näin? Et sä sillä "soluklöntin" murhalla pelasta niitä nälkään kuolevia ihmisiä jos niin luulit :-D
Todella ihania ja taivaallisia ajatuksia toit :D
Abortti ei ole murha ja se on inhimillisesti todella oikea ratkaisu ja onneksi monissa länsimaissa sen saakin helposti.
Meillä ei nykyäänkään Suomessa tunnu rahat riittävän sosiaali -ja terveydenhoitoon: miten meillä olisi laittaa muka lisää niille perheille, jotka niitä lapsia eivät tosiaan pysty kasvattamaan???
Silloin sitä rahaa pitäisi vasta ollakin! Jo nytkin lastensuojelu hukkuu töihin ja nykyinen sekä varmasti tulevakin hallitus miettii uusia leikkauskohteita. Ei silloin kuule kannata lasta tänne tehdä! Suomi on eriarvoisempi, kuin 90 -luvun lamavuosina ja niitä lapsia ei Jumalan rakkaudella syötetä!!
Mene muualle huutelemaan, mulla oli perheen sairauksien vuoksi ja omien pätkätöiden takia abortti 4 vuotta sitten. Pieni tytär ja poika olivat ja ovat edelleen.
enkä ole koskaan tehnytkään aborttia. mä vaan ihmettelen, miksi ihmisillä on aikaa pohtia muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. me voidaan rakennella erilaisia ajatus- ja uskomusketjuja, joiden huippuna on erilaisia kieltolistoja. jokainen toimii oman omatuntonsa mukaan. mä en kieltäis ihmisiltä abortteja, enkä käyttäisi energiaani aborttien vastustamiseen täällä netssä. mieluummin toimin hyväksi katsomieni asioiden puolesta.
ps. jokainen abortinvastustaja on tervetullut meille vahtimaan mun lapsia, jos on liikaa luppoaikaa ja kaipaa itselleen jotakin tekemistä, ettei tarvitse ahdistella muiden valinnoista.
"pannaan vahinko kiertämään" ajattelun kanssa! Kukaan ei huvikseen ja naureskellen mene siihen!!!
Lääkärit, sairaanhoitajat ja terveydenhoitajat näkevät taatusti tuon maailman ihan täysin ja siihen syyllistäminen ei auta mitään.
Kun jollain teini-ikäisellä neitokaisella ei riitä halu edes koulunkäyntiin, aamulla sängystä heräämiseen tai itse elämään (kotiolot), voiko olettaa tämän nuoren ihmisen rupeavan äidiksi? TässäKÄÄN yhteiskunnassa pojilta ja miehiltä ei odoteta mitään vastuuntuntoa. Tytön ja naisen tehtävä on ehkäistä se tuleva lapsi!!!
Onko suomi24 liian pieni paikka?
kahjot riehuvat ylläpidon siunauksella. Sinne siis.
miksi muiden pitäisi ajatella kuten sinä ajettelet, etkä suo heille ajattelemisen vapautta? Entä kun enemmistö ajatteleekin sinun kanssasi päinvastoin? Olisiko meillä oikeus alistaa sinua ajattelemaan kanssamme samoin? Miksi et siis anna ihmisten itse ajatella haluamallaan tavalla?