Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odotan Osta heti -tuotteen ostajan viestiä?

Vierailija
01.02.2011 |

Huutonet-asiaa siis. Myin Osta heti -tuotteen pari päivää sitten, mutta ostaja ei ole laittanut mitään viestiä, eikä tilillä näy vielä mitään maksuakaan. On varmasti ollut linjoilla tuotetta ostaessaan, eli miksi ihmeessä panttaa yhteydenottoa? Minulla olisi vain toinen vakavasti otettava ostaja tuotteelle ja ketuttaa, jos nyt jää kokonaan käsiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan viestiä kolmen päivän kuluttua kohteen sulkeutumisesta, jos ostajasta ei ole kuulunut mitään. Muistutan että tilinumeroni oli jo meklariviestissä. Jos ei edelleenkään kuulu mitään, 5. päivänä laitan viestin että jos ostajasta ei kuulu mitään kahteen päivään, laitan tuotteen uudelleen myyntiin (ja tietysti negan palautteen, mutten "uhkaile" sillä).

Vierailija
2/5 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän saattaa huutaa tuotetta vaikka 2 viikkoa aiemmin, eli huudon sulkeutuessa saattaa olla ekstemporee-reissussa tms. Sen sijaan Osta heti -huutaja on linjoilla huudon voittaessaan, joten siksi ihmettelen miksei voi heti laittaa viestiä. Yhden toisenkin ostajan kanssa oli sama ongelma, jouduin itse 4 päivää odotettuani hätyyttelemään ostajaa, kun piti saada tavara liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itse yleensä jo saman päivän viestiä

Vierailija
4/5 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meklariviesti ei ole tullut heti huutamisen jälkeen ja on pitänyt sännätä lapsia auttamaan tms. Toki sitten olen saman päivän aikana asian hoitanut loppuun.

Vierailija
5/5 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itse yleensä jo saman päivän viestiä

Siinä on tilinumero, yhteystiedot jne. ja lähtee automaattisesti huudon sulkeuduttua. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi