Mitäs pidättä Kinuskikissa uusimman kakun koristelusta?
Sitä ei näemmä saa siellä arvostelle, mutta sanonpa tässä, että on kyllä todella riman alitus.
Kommentit (37)
mutta hän on ehkä tottunut niin kovasti kehuihin kaikesta mitä tekee, että pieninkin negatiivinen kommentti vaikuttaa häneen keskivertotallaajaa voimakkaammin.
saa kyllä aika huolella kritiikkiä niskaan jatkuvalla syötöllä siitä "miten amatöörimäinen hän on" jne. Herrajestas sentään: Hänhän ON amatööri! Ja kakusta: Musta se on hieno ja nykyaikainen: kuka sanoo, että kakun pitäisi olla ison laatikon muotoinen perinteinen kakku, joita tarjotaan ristiäisistä hautajaisiin samalla mallilla.
mutta hän on ehkä tottunut niin kovasti kehuihin kaikesta mitä tekee, että pieninkin negatiivinen kommentti vaikuttaa häneen keskivertotallaajaa voimakkaammin.
saa kyllä aika huolella kritiikkiä niskaan jatkuvalla syötöllä siitä "miten amatöörimäinen hän on" jne. Herrajestas sentään: Hänhän ON amatööri! Ja kakusta: Musta se on hieno ja nykyaikainen: kuka sanoo, että kakun pitäisi olla ison laatikon muotoinen perinteinen kakku, joita tarjotaan ristiäisistä hautajaisiin samalla mallilla.
Kinuskikissa hermostuu aina kun saa negaa. Nyt on kaksi hermostujaa, otti äitinsä mukaan kinuskiemoksi.
Olisin tehnyt tyylikkäät ja hillityt pyöreät kakut surujuhlaan en suorakaidetta. Jos tilaaja olisi pyytänyt suorakaiteen muotoista olisin hienovaraisesti ohjannut muuttamaan mieltään.
Onkohan vainaja ollut teini muuten en ymmärrä tuota tekstiä ollenkaan.
Mutta tosiaan tekstit typerät. Mietn,että jos tuossa lukisi vaikka mieheni nimi niin eipä tekisi mieli leikata sitä ja syödä. Yäk
Se tuntuisi vähän makaaberilta.
Kirjoitus ja risti pois niin ihan hyvä olisi ollut.
Itse rakastan calloja. Hautajaiskakuksi sopii hyvin arkunmuotoinen kakkukin.
jotenkin ala-arvoinen
ellei ole rekisteröitynyt pers***nuolija.
Teinihömpötystä
Nykyään se tavataan yhdistää englanninkieliseen lauseeseen Rest in Peace, mutta oikeasti kirjainyhdistelmä tulee sanoista Requiescat in Pace (toivottavasti kirjoitin oikein). Mielestäni ihan kauniisti sanottu.
Kakku olisi minunkin makuuni hiukan makaaberi, mutta tärkeintä, että omaisten toiveet on täytetty.
Nuo kukat tuossa päällä lähes rumat verrattuna Kissan yleiseen tasoon, siis yleensähän näkee paljon vaivaa ja näprää tuntikausia pelkkiä sävyjä.
En koe että sprinklerit(?) sopivat vakavaan kakkuun, olkootkin mustia. Ylipäätään ajatus hautajaisKAKUSTA on minulle vieras...
Ja nämä olivat siis vain omia mielipiteitäni, ei mitään kateellisen panettelua tms. Pitäisi osan palstalaisista (ja Kissankin) hyväksyä pikkuhiljaa se tosiasia, että kaikki eivät ole aina samaa mieltä kanssanne :).
Osanotto kuolleen läheisille ja jos kakku oli heidän toiveensa mukainen, se on silloin varmasti tilaisuuteen täydellinen.
että olen saanut kinuskikissan blogista parhaat ja luotettavimmat kakku-, leipä- ja sämpyläohjeet. Hellapoliisin ohjeita käytin ennen, mutta mainostajien myötä se on mennyt jotenkin tekemällä tehdyksi. Toivottavasti kinuskikissalle ei käy samoin.
Kakunkoristuksissa olen yleensä hyvin eri linjoilla kuin kinuskikissa tai moni muukin kakkubloggari, koska itse en tykkää marsipaanista ja siitä väännetyt koristeet on minusta muovisen näköisiä. Itse teen junttikakkuja: pursotuksia, marjoja, hedelmiä tai karkkia :) Ei mulla kestäis edes hermot värkätä noin hienoja ja yksityiskohtaisia.
Mielleyhtymä hauta-arkkuun tuli heti, tekstejä en minäkään olisi laittanut.
Kinuskiemo näyttää puolustavan tytärtään leijonaemon lailla.. Jossain toisessakin ketjussa törmäsin hänen melko tylyyn kommenttiinsa, kun joku oli kirjoittanut jotain negatiivisempaan sävyyn.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos omaiset ovat juuri tällaisen kakun halunneet, niin on epäsopivaa arvostella sen ulkoasua. Toisaalta siinä tapauksessa ei pitäisi laittaa kyseistä kakkua blogiin arvosteltavaksi.
näytti aivan haudalta. En varmasti saisi palaakaan alas.
kammottava kakku,ja toi kirjotus on liikaa!
täytekakun pitäisi olla kokonaan syötävä, mutta kuka haluaisi lautaselleen ison köntin marsipaanista tai jostain sokerimassasta tehtyä kallaa?
Ja ruumisarkku tuli kieltämättä mieleen. Tupsun vain puuttuu nurkista (risti ja kukat arkun päällä jo olivatkin).
Ja vaikka kakku on omaisten toiveiden mukainen, niin silti mielestäni tekijällä on vastuu. Omainen ei surussaan välttämättä näe asioita oikein selvästi ja tekijän (ainakin ammattilaisen) velvollisuus on lempeästi ohjata surun sokaisemaa omaista "oikeaan" suuntaan. (Pistin oikean lainausmerkkeihin - toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan)
täytekakun pitäisi olla kokonaan syötävä, mutta kuka haluaisi lautaselleen ison köntin marsipaanista tai jostain sokerimassasta tehtyä kallaa? Ja ruumisarkku tuli kieltämättä mieleen. Tupsun vain puuttuu nurkista (risti ja kukat arkun päällä jo olivatkin). Ja vaikka kakku on omaisten toiveiden mukainen, niin silti mielestäni tekijällä on vastuu. Omainen ei surussaan välttämättä näe asioita oikein selvästi ja tekijän (ainakin ammattilaisen) velvollisuus on lempeästi ohjata surun sokaisemaa omaista "oikeaan" suuntaan. (Pistin oikean lainausmerkkeihin - toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan)
Ja omaisethan olivat tällaista toivoneet, joten musta on hienoa, että kinuskikissa toteutti omaisten toiveen tässä kakussa. Itse en tahtoisi omaiseni hautajaiskakkuun tuollaista tekstiä, mutta se, että joku muu on tahtonut ei häiritse minua tippaakaan. Varmasti kakku on ollut sopiva hautajaisiin.
täytekakun pitäisi olla kokonaan syötävä, mutta kuka haluaisi lautaselleen ison köntin marsipaanista tai jostain sokerimassasta tehtyä kallaa?
Ja ruumisarkku tuli kieltämättä mieleen. Tupsun vain puuttuu nurkista (risti ja kukat arkun päällä jo olivatkin).
Ja vaikka kakku on omaisten toiveiden mukainen, niin silti mielestäni tekijällä on vastuu. Omainen ei surussaan välttämättä näe asioita oikein selvästi ja tekijän (ainakin ammattilaisen) velvollisuus on lempeästi ohjata surun sokaisemaa omaista "oikeaan" suuntaan. (Pistin oikean lainausmerkkeihin - toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan)
niin mitä sitten teet? Jätät tekemättä kokonaan?
Minä olen myös amatöörileipuri ja teen kakkuja tilauksesta ja olen saanut tehdä kakkuja, joita en ikimaailmassa tekisi itselleni. Mitä sitten? Kakut eivät tulleet minulle eikä minun mielipiteelläni ole mitään väliä tuossa asiassa! Meistä kukaan ei voi tietää millaiselle ihmiselle mikäkin kakku menee, millaiset ja kuinka tarkat ja ehdottomat toiveet ovat olleet jne. ja mitä niiden taustalla on. Herran tähden, voihan tuo olla vaikka vainajan henkilökohtainen toive, miettikää miltä leskestä tuntuisi jos leipuri alkaisi edesmenneen puolison toiveita rukaamaan oman mielensä mukaan!
Suhtauduttekohan oikeasti ihan samoin, jos teitä alkaa asiantuntija asiassa tai toisessa neuvomaan ja "ohjaamaan oikeaan suuntaan"..?
Teinihömpötystä