Jatkuvasti Me&I kutsuja. Alkaa ärsyttää!
Partyliten kutsuhömpötys onneksi vähän laantumassa, mutta nyt olisi noita meandin kutsuja sitten ihan joka viikolle. En jaksa enää edes keksiä mitään (teko)syytä, etten pääse.
Vaatteet eivät edes mielestäni ole niin hienoja ja hyvälaatuisia, että niistä kannattaisi maksaa niin älyttömiä summia.
Käyttekö kutsuilla, vaikkei ole tarkoituskaan ostaa mitään?
Kommentit (8)
Osaan ihan hyvin käyttää termiä "kiitos kutsusta, mutta en nyt pääse tulemaan." Jos aletaan tenttaamaan, voin myös sanoa että ostan vaatteeni muualta, kiitos vaan tarjouksesta.
Olen saanut puolen tusinaa Partylite-kutsua, kertaakaan en ole mennyt. Me & I kutsuja ei ole ollut yksiäkään, saattaisin mielenkiinnosta mennäkin, kun tykkään tuotteista, mutta ei kyl yhtään kirvellä olla menemättä jos en haluaisi.
Mitä tekosyytä tarvii keksiä? Sanot että kiitos mutta oon jo luvannut mennä "Sannan" kutsuille edellisellä viikolla. Ei kai kukaan käy saman kauden aikana monilla kutsuilla?
ja vaikka kiinnostaakin en osta, jos ei sillä kertaa miellytä. Ole ollut kymmenillä vaatekutsuilla, mutta vain kun olen itse halunnut mennä.
Mitä tekosyytä tarvii keksiä? Sanot että kiitos mutta oon jo luvannut mennä "Sannan" kutsuille edellisellä viikolla. Ei kai kukaan käy saman kauden aikana monilla kutsuilla?
koska siitähän saa emäntä jonkun alennuksen/emännänlahjan, kun on vieraita yli 10 (tai en muista mikä se lukumäärä oli, mutta kuitenkin) vaikkeivät vieraat siis tilaisikaan mitään.
Eli siis kun kutsuista koittaa kieltäytyä vedoten edellisviikon kutsuilla käyntiin, aletaan "ruinaamaan" että "tule ihan vaan kahville ja höpöttelemään"
eikä siitä sitten oikein kehtaa kieltäytyä.
En edes tiennyt muista kuin tupperkutsuista ennen av:ta :D
Sanot että sopiiko että tuun toisen kerran vaan höpöttelemään, kun en jaksa kuunnella esittelyä toisen kerran viikkoon... Itselläni ainakin on niin vähän vapaa-aikaa, että ei satuta yhtään sanoa suoraan.
koska siitähän saa emäntä jonkun alennuksen/emännänlahjan, kun on vieraita yli 10 (tai en muista mikä se lukumäärä oli, mutta kuitenkin) vaikkeivät vieraat siis tilaisikaan mitään. Eli siis kun kutsuista koittaa kieltäytyä vedoten edellisviikon kutsuilla käyntiin, aletaan "ruinaamaan" että "tule ihan vaan kahville ja höpöttelemään" eikä siitä sitten oikein kehtaa kieltäytyä.
Olen käynyt kyllä kutsuilla niin, että en ole ostanut mitään. Joskus sitten ostan yhden tuotteen, ja jos tiedän seuraavien kutsujen olevan ovella, ostan sieltä toisen tuotteen (mulla kaksi lasta, joten yleensä ostan heille molemmille jotain mutta kutsujen ollessa lähekkäin, jaan tilaukseni jottei tarvitse aina palautella tyhjiä lappuja)
Mua kyllä ärsyttää, että kaveripiirissämme näitä kutsuja pitää yksi heidän yhteinen tuttunsa, ja tämä pitää niiiiin perusteellisen JA PITKÄN esittelyn, että turhauttaa istua ja kuunnella sama pitkä esittely toiseen kertaa muutaman viikon sisällä... ekalla kerralla vielä menee ihan ok.