Atrian uunivalmismureke, älkää ostako!
Lähikaupassa oli tarkouksessa, joten ajattelin ottaa kokeeksi. Joskus niitä löytyjä tekee valmisruuistakin.
Mutta tuo oli kyllä totaalinen pettymys, mauton kengänpohja. Säästäkää rahoja ja jättäkää kauppaan!
Kommentit (15)
Tuolla aiemmassa viestissä mainittiin valmispinaattikeiton olevan hyvää. Moni muukin on siitä maininnut. Miksi sitäkään pitää valmiina ostaa, sehän on niin helppo ja nopea tehdä itsekin.
kuin valmiin laittaminen ruuaksi. Siksi ainakin itse ostan joskus einestä, ovat helpompia. Ei ole kyse siitä, että jonkun ruuan laittaminen olisi vaikeaa, en vain halua laittaa kaikkea alusta asti. So simple!
ole kyse siitä, ettenkö osaisi mureketta tehdä. Tai viitsisi. Joskus en vain EHDI ja kokeilin myös kerran tuota valmista, oli ihan ok.
Sitäpaitsi tarjouksessa tuo valmismureke tulee HALVEMMAKSI kuin itse tehty!
Oli todella pahaa. Joku tässä ketjussa kirjoitti että mautonta. Minä sanoisin että tosi suolaista sahanpurumössöä
Lihamureke sentään on yksi vaivattomimpia kotiruokia.
kammottavan värinen pötkylä muovissa pakattuna kaasuun, yök!
miten vaikeaa ja vaivalloista on tehdä mureke ihan alusta asti itse?
Valmistuu parissa minuutissa itse tehtynä ja sitten vaan uuniin.
Aiomme jatkossakin ostaa silloin tällöin
ostaa kyseistä tuotetta. Uusavuttomuus on huipussaan, jos ei lihamureketta osaa itse vääntää...
Just laitoin lauantaina mureketta ja poika sanoi, että äidin tekemä mureke on maailman parasta lisäksi oli maailman parasta perunamuussia!
Tuli hyvä mieli ja poika sai ison halaukset ja pusun!
osaisikin tehdä itse ruokaa. Mutta harva valmisruoka maistuu hyvälle.. Pinaattikeitto vain. Mutta siis, en osta lihamureketta :) kerran meinasin kun oli tarjouksessa.
Itse tehty mureke on parempaa, jos sitä on saatava.
ostin kokeilumielessä tarjouksesta. Tosi pahaa oli.
Tuolla aiemmassa viestissä mainittiin valmispinaattikeiton olevan hyvää. Moni muukin on siitä maininnut. Miksi sitäkään pitää valmiina ostaa, sehän on niin helppo ja nopea tehdä itsekin.
tyhmyys on huipussaan, jos kuvittelet, että valmisruoan ostaminen johtuu aina siitä, etteikö vastaavaa osaisi itse valmistaa.