Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Te, jotka opiskelette / opiskelitte lasten saatuanne! Etenivätkö opinnot aikataulussa?

Vierailija
01.02.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yh, lapsi 3 vuotta kun aloitin. Amis ja ammattkorkea seitsemässä vuodessa. Asuttiin vuokralla ilman mitään velkoja. Amk:n aikana kävin osaaikaisesti töissä. Lomia ei juuri vietetty.

Vierailija
2/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ehkä ole paras vastaamaan :) Mutta gradun rutistin kasaan 2 kuukaudessa (sain C:n) ja tentin n. 1500 sivua kirjallisuutta 6 viikossa (kirjatentit 2 vk välein).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset 1,5 ja 3 -vuotiaita. Ovat koko ajan olleet ainoastaan puolipäivähoidossa. Nyt jo koululainen ja eskarilainen.

Nyt on siis kuudes opiskeluvuosi, ala yhteiskuntatieteellinen, ja gradua pakerran. Myös muutama kirjatentti vielä tekemättä. Eli olen pysynyt aikataulussa, ja ainoastaan 1 vuosikurssilaista vasta valmistunut (viime jouluna).

Vierailija
4/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi opiskelujen puolivälissä. Opiskelin täyspäiväisesti, ja valmistuin lopulta etuajassa - ennen muita samaan aikaan aloittaneita lapsettomia. Miehen vuorotyön ansiosta pystyin käymään koulussa muutamana päivänä viikossa ja myöhäiset illat (välillä myös yöt) meni koulutöiden parissa.

Vierailija
5/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeammin kuin kuvittelin. Olin tehnyt hopsin aika löysäksi mutta sainkin suoritettua opintoja kaksinkertaista vauhtia... Yliopistossa tietty, kun voi kahmia kursseja joita voi suorittaa vain tenttimällä jne.

Vierailija
6/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaolot ovat tietenkin hoitoalan opiskelijalle hankalia. Miehen tes vielä määräsi, että vain silloin saa sairaan lapsen hoitoon palkallista vapaata, jos puoliso on palkkatyössä. Eli minä hoidin sairaat lapset aina.

Nyt olen eronnut ja opintoja vielä jäljellä. Taloudellisen pärjäämisen vuoksi on opintoja pakko hidastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi