Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla huomasit raskausvatsan?

Vierailija
01.02.2011 |

Alkoiko vatsasi pyöristymään vasta kolmen kuukauden jälkeen vai jo aiemmin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä muista, koska olisin kasvaneen mahan sillä lailla huomannut, vaikka tietysti kuinka yritin tarkkailla, kun kovasti kiinnosti. :) Se kuitenkin kasvoi niin pikkuhiljaa, että mitään selkeätä "pompsahdusta" ei näkynyt.

Tulin raskaaksi kesäkuun alussa, muistan että syyskuussa olin laivalla siskoni kanssa ja kysyin miltä mun vatsa näyttää, näkyykö raskaus hänestä jo, itsestä kun on vähän vaikea sanoa, kun sen näkee koko ajan. Sanoi, että jos ei tietäisi, niin näyttäisi siltä, että olisin vain syönyt aivan helkkaristi... :D Eli ensin se näyttää vaan vähän rumasti pömppömahalta, ennen kuin selkeästi erottuu raskausvatsana.

Vierailija
2/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aivan ensimmäisistä raskauden merkeistä oli alavatsan turvotus. Töissä istuessa matalavyötäröisten farkkujen reuna painoi melkoisen kipeästi jo ekan kuukauden jälkeen. Vatsa ei toki näkynyt, mutta tuntui. Parin kuukauden jälkeen jo näkyi. Olen ihmetellyt, että miten se on mahdollista, kun eihän kaveri ollut kuin muutaman sentin eikä kohtukaan niin huimasti alussa kasva... Mutta alkoipa silti näkyä. Olen ilmeisen pieni "sisätiloiltani".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 29 tai niillä main. Sitä ennen ei sitä voinut varsinaisesti kutsua miksään pömpöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan