Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LASTEN SUKAT -KETJUKIRJE! Oletko mukana, onko toiminut?

Vierailija
21.10.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkin jo unohtaa koko jutun ennen kuin luin tämän.

Vierailija
2/16 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis sitä mitä oli luvattu, mutta noista tuli hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu ketju tuokin.

Vierailija
4/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule sukan sukkaa. On olemassa näitä ketjukirjeitä muunkin laisia mutta innokkaita jatkajia ei vaan riitä. Harmi.

Vierailija
5/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskollisesti ja tunnollisesti kuitenkin aina kokeilen, josko tulis

Vierailija
6/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi hauska juttu jos toimisi!

Vierailija
7/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaseen aikuisten-sukka ketjuun, missä ketju oli hyvin lyhyt, eli vain 2 nimeä, mutta sukan sukkia en saanut, vaikka itse ne kyllä lähetin ensimmäiselle. tarkoituksena olisi ollut saada 16 sukat . (

Vierailija
8/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kerran yhdet lähetin, ainoitakaan ei tullut takaisin. Ketju katkeaa siinä vaiheessa, kun kaveripiirin tutut on käyty läpi, kellekä sitä viimeiset niitä jakaisivat, kadulla vastaantulijoilleko? Ja aina joku ei jatka joten määrä vähenee sitäkin kautta.

Ei kannata jatkaa, tulee vain paha mieli.

Vierailija
9/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen se on reilua jo osallistuneita kohtaan. Itse lähetin kerran takaisin ja yhden kerran lähetin sukat eteenpäin, mutta itse en saanut ainuttakaan.Ei sinänsä harmittanut, olinpahan osallistunut, so what vaikkei sukkia tullutkaan.

Vierailija
10/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi hauska saada erilaisia sukkia? mä ainakin jatkan ja innoissani odotan aina paluupostia, mutta valitettavan harvoin sitä tulee.

Vierailija
11/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moniko todella piittaa. Maksaa kalliin postimaksun siitä, ettei osallistu johonkin, joka ei kiinnosta alun alkujaankaan.

Jos käteen saa kaverilta, voi tietty sanoa, etten ota vastaan.

Ideana tietysti hauska, muttei toimiva.

Vierailija
12/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 sukat muistaakseni. Nyt vasta tuli viimeisimmät vaikka kirjeestä on jo aikaa kun lähetin. Mukava mieli tuli kyllä. Yksi ihminen sanoi ystävälleni, ettei hän jatka sitä mutta lähettää mun pojalle silti sukat, tosi kilttiä ja kivat sukat olikin! Ainoo harmittava on se, ettei ihmiset kirjoita nimeään tai siis lapsen nimee kun leimakin yleesnä suttuinen, ei siis hajua kenen sukkia. Silti ilmeisesti vain2-3 ystävääni ja heidän tuttuaan on jatkanut kirjettä.

Vierailija
13/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli jollei yksiäkään saa...eikö se olisi kivaa kun saa yllätyksiä postista.

Vierailija
15/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuullutkaan!

Mut toisaalta kiinnostaa =)

Vierailija
16/16 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on milloin mitäkin. Lähetä ensimmäiselle sitä tai tätä, poista se listalta, lisää omasi viimeiseksi ja kohta saat paljon sitä tai tätä mitä se nyt olikaan. Sukkakirjeessä se on lasten sukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi