Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään uimahallissa työkaverin kanssa... OMG!

Vierailija
31.01.2011 |

Hänellä aivan järjetön rämemajava haarojen välissä, voi herranjumala. Enpä ole moista pitkään aikaan nähnyt,, hyi hemmetti. Ei tosiaankaan ole pakko vetää posliiniksi, mutta edes vähän siistiä??? Eipä ihme, että hänellä menee miehen kanssa huonosti... Meinasin sanoa, että aloitapa tuolta alakerrasta kunnossa pito niin voi tulla tuloksiakin. Ja siis kysymyksessä 3-kymppinen, muuten itsestään ok huoltapitävä nainen. Järkkyä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varustettujen ihmisten seksielämä näivettyy ja liitot päätyvät eroon. Tämä on faktaa. Tosin esim. parisuhdeneuvojat eivät vielä tiedä sitä, mutta jospa joku ohjaisi av:lle niin tulisivat tietämään.

Vierailija
22/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajankohtainen aihe. Siksi liekki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan.todellakin!kertaskaikkiaan kamalaa!oletko lepakko kun noin pimppi kiinnostaa?entä tuoksuiko mille?ehkä avio-ongelmat johtuvatki siitä?hahahahahahhhaahh!!!!!!!!!!!!!!!!!!...ja kasva aikuiseksi!

Vierailija
24/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyä ihan päällekin päin? Vai onko kyse siitä että karva on aina kiiltävämpää aidan/ pöydän toisella puolen??

Ja sit vielä ihmettelette, miks miehenne kiikaroi viereisiin pöytiin...

AP

Vierailija
25/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ystavasi oikeista piireista. Islmaissa taitaa olla niin, etta itsensa peitetaan myos muiden naisten katseilta. Ilmeisista syista, jos tahankin viestiin on uskominen.

Sen lisaksi siella kai ajellaan kaikki karvat.

Ihmekos kun vakea kaantyy islamiin. En tosin ole koskaan asiaa tarkistanut itse. Valttelen suomalaisia yleisia saunoja ja uima-halleja muutenkin - vahan liian rehvakasta itsensaesittelya jokatapauksessa, minun makuuni. :o

Paattakaa nyt kuitenkin haluatteko sailyttaa suomalaisen saunakulttuurin vai haluatteko kaantya islamiin ja alkaa vahan peitella ja vaalia yksityisyyttanne. Molemmissahan on puolensa, mutta kumpaakin ette voi saada.

Vierailija
26/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvansa ihan sellaisina kuin ovat. Enemmän mä kunnioitan sellaista naista joka uskaltaa olla sellainen kuin haluaa kuin sellaista joka tekee kaiken kuten kaikki muutkin. Nykymaailmassa kun tuntuu, että naisen pitää tehdä sitä ja tätä (yleensä loppujen lopuksi ihan merkityksetöntä, kuten jotkut alapäänkarvat) jotta saisi edes oikeuden elää ja olla.

Millaisen mallin me omille tyttärillemme oikein annamme?

Vierailija
27/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais äkäset rämemajavapillut hurjistua! Varo AP..

Vierailija
28/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvansa ihan sellaisina kuin ovat. Enemmän mä kunnioitan sellaista naista joka uskaltaa olla sellainen kuin haluaa kuin sellaista joka tekee kaiken kuten kaikki muutkin. Nykymaailmassa kun tuntuu, että naisen pitää tehdä sitä ja tätä (yleensä loppujen lopuksi ihan merkityksetöntä, kuten jotkut alapäänkarvat) jotta saisi edes oikeuden elää ja olla.

Millaisen mallin me omille tyttärillemme oikein annamme?

Vierailija
29/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaasti vuosien saatossa ottaen huomioon, että tuo paljaaksiajelu ei ole tuon yleisempää :D

naimisen kanssa? Kunnolla treenattu pillu kyllä toimii, karvoilla tai ilman.

jos karvaa kasvaa häpyhuultenkin alueella niin ne naidessa saattaa hangata mulkkua.

Vierailija
30/42 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on ihan sama ärsyttääkö se vai mitä tekee toisille ollessani uimahallissa. Kahdesti viikossa tulee käytyä koska toinen tyttäreni on alkanut harrastaa uintia valmennuksessa.

Vierailija
31/42 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tutkaile hänen rämemajaviaan. Eikä ihan ensimmäisenä tulisi mieleen tulla kauhistelmaan jotain yksityiskohtaa hänessä nettipalstalle!?!

Vierailija
32/42 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. salilla, jossa käyn ei kertaakaan ole tullut moista karvahattua vastaan!

Salilta varmaan löydätkin ne normaalit, elämää itseään ulkonäköään tärkeämpänä pitävät. Hanki elämä, voi olla, että muutkin kuin ulkonäkö nostaa päätään.

Vierailija
33/42 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajella karvoja jos se ei ole itselle se maailman tärkein juttu?

Kyllä mun majava ainakin kärsii enemmän siitä ajelusta kuin ajamattomuudesta.

Tällaisen slaavilaisen karvankasvun omaavalla karvoja saisi olla ajamassa tunnin välein, eikä silti kaikkia miellyttäisi. Sänki se vasta seksiä haittaa enemmän kuin majava.

Toisekseen sänkiin kasvavat kipeät patit ihohuokosten tukkeuduttua ovat vielä varmempi seksintappaja.

Mun majavan nimi on Pirkko ja mieheni pitää siitä hyvää huolta.

Vierailija
34/42 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap:lla. Siinä tapauksessa avio-onnikin jo voi olla vaarassa.

Vierailija
35/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvansa ihan sellaisina kuin ovat. Enemmän mä kunnioitan sellaista naista joka uskaltaa olla sellainen kuin haluaa kuin sellaista joka tekee kaiken kuten kaikki muutkin. Nykymaailmassa kun tuntuu, että naisen pitää tehdä sitä ja tätä (yleensä loppujen lopuksi ihan merkityksetöntä, kuten jotkut alapäänkarvat) jotta saisi edes oikeuden elää ja olla. Millaisen mallin me omille tyttärillemme oikein annamme?

Olen jo opastanut molempia 10 ja 12 v tyttöjämme kauneudenhoito asioissa. Myös karvojen suhteen on ollut puhetta, ja oma malli (posliini) ei ole ainoa vaihtoehto. Mutta tuosta reisiltä napaan ulottuvaa en heille todellakaan neuvoisi pitämään.. Kainalot ja sääret on myös keskusteltu, ja tytöt saavat minulta siihenkin sitten kun tulee tarve, kunnon välineet karvanpoistoon.

Vierailija
36/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ystavasi oikeista piireista. Islmaissa taitaa olla niin, etta itsensa peitetaan myos muiden naisten katseilta. Ilmeisista syista, jos tahankin viestiin on uskominen.

Sen lisaksi siella kai ajellaan kaikki karvat.

Ihmekos kun vakea kaantyy islamiin. En tosin ole koskaan asiaa tarkistanut itse. Valttelen suomalaisia yleisia saunoja ja uima-halleja muutenkin - vahan liian rehvakasta itsensaesittelya jokatapauksessa, minun makuuni. :o

Paattakaa nyt kuitenkin haluatteko sailyttaa suomalaisen saunakulttuurin vai haluatteko kaantya islamiin ja alkaa vahan peitella ja vaalia yksityisyyttanne. Molemmissahan on puolensa, mutta kumpaakin ette voi saada.

Vierailija
37/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ehdat majavat, älkää antako näitten kuivakkaitten ja nuivien karvarasistien masentaa!

http://nuttytarts.myshopify.com/

Ja jos omat ei riitä, voi koittaa näitä. Vaikka kyllä mulla ainakin paljon komeempi on ihan luonnostaan.

Vierailija
38/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa niin monet ajattelevat, että jos pitää ap:n avausta naurettavana, on varmaan itsellä au naturel -puska pöksyssä? Ei mulla ainakaan ole, mutta mulle on kyllä sama, mitä muut alapäälleen tekee tai jättää tekemättä. Ei mua kiinnosta kytätä toisten karvankasvua.

Vierailija
39/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun pillukarvat??! :DD Jokainen kun huolehtii omista asioistaan - ja pillustaan, niin on varmasti kaikille parempi. Ite siistin kyllä alapääni karvoja koska se on MINUSTA mukavempi, en tee sitä mieheni tai muiden akkojen takia. Kyllä se pillu maistuis ukolle karvasempanaki. Se on varma se.

ps. ja totta tosissaan, mua hävetti enmmänkin se kun menin kerran uimahalliin ja olin kyniny melkein kaikki karvat, siinä vaiheessa toivoin mieluummin puskaa. Musta ne on törkeitä ku aikuisten akkojen pillut on esillä ihan posliinina. Niin ja kyllä siellä melkein jokaisella oli ihan kunnon puskat.

Vierailija
40/42 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa niin monet ajattelevat, että jos pitää ap:n avausta naurettavana, on varmaan itsellä au naturel -puska pöksyssä? Ei mulla ainakaan ole, mutta mulle on kyllä sama, mitä muut alapäälleen tekee tai jättää tekemättä. Ei mua kiinnosta kytätä toisten karvankasvua.

En muista mikä numero olen, mutta kuitenkin, olin niiden puolella, jotka haluavat pitää karvansa. Omituista kylläkin, olen itse posliini =)

Olen edelleen sitä mieltä, että kukin hoitaa karvansa miten haluaa ja miten parhaaksi näkee. Minusta on väärin lähteä kommentoimaan tyyliin, ettei seksielämää ole jos on ihan luonnontilassa. Vaikka nyt olen posliini, en ole sitä kauaa ollut ja seksielämä on täsmälleen samanlaista kuin karvojen aikana.

Oikeastaan voisi antaa taas karvojen kasvaa ja mennä ärsyttämään mammoja niiden kanssa uimahalliin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi